سیستم امنیتی
دپارتمان تخصصی سیستم امنیتی، حفاظتی و نظارتی کالا بست

فروشگاه کالا بست یک مجموعه است که علاوه بر فروش انواع لوازم و محصولات، خدمات نصب، تعمیر و نگهداری برخی تجهیزات مانند دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته را به مشتریان خود ارائه می دهد.

از آنجا که نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی برای اغلب مصرف کنندگان کار ساده ای نیست فروشگاه KALABEST به منظور تسهیل خرید و استفاده مشتریان خود واحد سیستم امنیتی، حفاظتی و نظارتی را در چهار بخش واحد فروش، نصب، تعمیرات و گارانتی فعال نموده است.

واحد فروش سیستم های امنیتی و حفاظتی کالا بست

فروشگاه کالا بست دو وظیفه را به دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی و حفاظتی خود محول نموده است: 1- تامین تمام برند ها و مدل های انواع سیستم اعلام سرقت و سیستم نظارت تصویری 2- تامین لوازم جانبی مورد نیاز تمامی محصولات

عمده محصولات موجود در فروشگاه کالا بست شامل انواع دزدگیر اماکن، دوربین مدار بسته و ردیاب خودرو به همراه لوازم جانبی آنها می باشد که هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در این مجموعه به فروش می رسند.

فروشگاه KALABEST علاوه بر فروش محصولات امنیتی و حفاظتی به مصرف کنندگان، فروش انواع محصولات را به به صورت عمده به مغازه داران و نصاب های فعال در زمینه سیستم اعلام سرقت و سیستم نظارت تصویری در تمام شهرهای ایران بر عهده دارد.

فروش عمده دزدگیر اماکن

فروشگاه کالا بست خود به تنهایی بورس دزدگیر اماکن تهران و ایران است که با فراهم آوردن بهترین انواع دزدگیر اماکن موجود در بازار تلاش نموده خواست تمام سلایق را برآورده نماید. مجموعه کالا بست همواره در تلاش است تا با گسترش کسب و کار خود و افزایش تعداد مشتریان قیمت تمام شده محصولات را به حداقل رسانده تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را فراهم نماید.

فروش عمده بهترین برند های دزدگیر اماکن در بازار ایران شامل دزدگیر SFA، کلاسیک (CLASSIC)، سایلکس(SILEX)، فایروال(FIREWALL) و جی ام کا(GMK) به همراه انواع لوازم جانبی دزدگیر اماکن در مجموعه کالا بست صورت می پذیرد.

علاوه بر برندهای فوق سایر دزدگیر های قابل قبول موجود در بازار مانند هانتر (HUNTER)، پایرونیکس (PYRONIX) و ادلای (ADLAY) نیز در فروشگاه کالا بست موجود می باشند.

فروش عمده دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته به طور کلی به دو دسته برند و نو نیم تقسیم می شود. دو نوع از معروفترین دوربین مدار بسته برند داهوا و هایک ویژن هستند. و دوربین های به اصطلاح نو نیم شامل دوربین هایی می شوند که برخی از شرکت ها و افراد آنرا اسمبل نموده و نام تجاری خود را به روی آن هک می کنند.

مجموعه کالا بست با تامین انواع دوربین های موجود در بازار اعم از دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن و انواع دوربین های نو نیم تلاش نموده تا دست مشتریان را برای انتخاب مناسب با نیازشان باز بگذارد.

فروش عمده دوربین مدار بسته دیجیتال و فول اچ دی به همراه لوازم جانبی در انواع مدل ها در مجموعه KALABEST صورت می پذیرد.

فروش دزدگیر اماکن در تهران

فروشگاه کالابست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی تلاش نموده تا علاوه بر فروش محصولات امنیتی و حفاظتی نیاز مشتریان خود را در زمینه نصب و تعمیرات به طور کامل رفع نماید و در این راستا واحد فروش، واحد نصب و واحد تعمییرات دزدگیر اماکن را در استان تهران دایر نموده است.

خدمات فروش، نصب و تعمیر دزدگیر اماکن کالا بست در شهر تهران و تمام شهرستانهای آن اعم از دماوند، شمیران، پردیس، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می گردد.

فروش دوربین مدار بسته در تهران

دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی فروشگاه کالابست علاوه بر فروش دوربین مدار بسته در استان تهران خدمات خود اعم از نصب و تعمییرات دوربین را به مشتریان خود در استان تهران و شهرستان های آن شامل دماوند، شمیران، لواسان، پردیس، رودهن و بومهن، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می نماید.

فروش دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن در شهرستان

کالابست فروش تمام محصولات را به سراسر ایران انجام می دهد و مشتریان می توانند از طریق خرید اینترنتی برای تهیه انواع محصولات موجود در سایت فروشگاه اقدام نمایند.

علاوه بر فروش محصولات خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته در استان های البرز، کرمانشاه، مازندران و گیلان تمام شهرهای تابعه از قبیل کرج، کرمانشاه، آمل، بابل، نور و رشت به مشتریان ارائه می گردد.