براساس قیمت:

نمایش 1 - 12 کالا از 22

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته یکی از مهمترین قسمت های یک سیستم نظارتی – امنیتی است که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شوند. بهره بردن از یک سیستم نظارتی به افراد کمک می کند تا اماکن مختلفی که در اختیار دارند را هر لحظه که می خواهند از هرکجای دنیا تحت نظر داشته باشند.

فروش عمده دوربین مدار بسته

فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مداربسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد.

انتخاب دوربین مدار بسته

برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته ابتدا باید به محیط نصب دوربین توجه نمود که در فضای باز است یا در محوطه سربسته و میزان رطوبت و گرد و خاک در آن مکان زیاد است یا خیر. پس از بررسی این موارد باید نیاز کاربر در نظر گرفته شود که چه امکاناتی از دوربین را نیاز دارد مثلا دید در شب رنگی می خواهد یا دید در شب معمولی و سیاه و سفید، دوربین پلاک خوان می خواهد یا خیر، برد تصویربرداری دوربین چند متر باشد، به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی تلفن همراه نیاز دارد یا خیر.

دوربین مدار بسته بالت یا بولت

دوربین بالت یا بولت
دوربین بالت یا بولت

این نوع از دوربین مداربسته که تقریبا استوانه ای شکل است برای مکان های استفاده می شود که تصویربرداری به صورت طولی مورد نیاز است.

دوربین مدار بسته دام

دوربین دام
دوربین دام

از این نوع دوربین که شبیه به فنجان یا کاسه گرد است برای مکان هایی که فضای تصویر محدود و به نوعی از بالا به پایین است مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین اسپید دام
دوربین اسپید دام

این دوربین ها قابلیت چرخش و زوم دارند که بیشتر استفاده آنها برای فضای باز و مکان هایی است که کاربر می خواهد چند جهت با فواصل زیاد تا حدود 200 متر را زوم نموده و تصویر برداری نماید.

دوربین وری فوکال و موتورایز

دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند). این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود.

دوربین مداربسته فلزی یا پلاستیکی

یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته. نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مداربسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مداربسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند.

هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مداربسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند.

در خصوص دوربین مداربسته ایرانی باید در نظر داشت که شرکت دوربین مدار بسته در ایران معمولا یا نمایندگی فروش شرکتهای خارجی هستند و یا کار مونتاژ دوربین را انجام می دهند و بنابراین چیزی با عنوان محصول داخلی در زمینه سیستمهای نظارتی وجود ندارد.

دوربین مدار بسته خانگی

استفاده از دوربین به عنوان یک سیستم نظارتی علاوه بر ارتقای امنیت به کاربر کمک می کند تا محیط مورد خواست خود (اعم از منازل مسکونی، مغازه، دفتر و سایر مکان ها) را تحت نظر داشته باشد که شامل موارد زیر می شود:

  • دوربین مداربسته وای فای

  • دوربین سیمکارتی
  • دوربین مداربسته لامپی
  • دوربین مداربسته بیبی کم
  • دوربین بیسیم

دوربین مداربسته صنعتی

این دوربین ها برای مکان هایی که تعداد دوربین مورد نظر بیشتر از 4 عدد باشد استفاده می شود و شامل موارد زیر می باشد:

  • دوربین مداربسته آنالوگ
  • دوربین مداربسته دیجیتال
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه
  • دوربین مداربسته اچ دی
  • دوربین مدار بسته IP

قیمت دوربین مدار بسته

آنچه که در قیمت دوربین تاثیر گذار است کیفیت آن می باشد که یکی از عوامل مهم آن رزولوشن تصویر است که چند مگاپیکسل باشد و هرچقدر این عدد بالاتر برود کیفیت و بالتبع قیمت آن بیشتر می شود. موارد دیگر تاثیر گذار در قیمت انواع دوربین مداربسته جنس بدنه، دوربین دید در شب رنگی یا معمولی، دوربین دیجیتال یا آنالوگ، لنز و برد تصویر برداری آن هستند.

خرید دوربین مدار بسته

فروشگاه کالا بست که بورس دوربین مدار بسته ایران است علاوه بر تامین انواع دوربین موجود در بازار و ارائه خدمات نصب و تعمیر به تمام خرید های دوربین مداربسته از مجموعه خود یکسال گارانتی ارائه می نماید.

علاوه بر گارانتی معتبر کالا بست مشتریان می توانند از تنوع بالای محصولات این مجموعه استفاده نموده و بهترین انتخاب مد نظر خود را داشته باشند. وجود طیف گسترده ای از دوربین مداربسته باعث شده تا خریداران در آن واحد توانایی مقایسه انواع دوربین را با یکدیگر داشته باشند و از تفاوت آنها مطلع گردند.

بنابراین خرید دوربین مداربسته از کالابست علاوه بر ضمانت و پشتیبانی محصولات حق انتخاب از بین بهترین انواع محصولات موجود در بازار را شامل می شود.

دوربین مدار بسته ارزان

برای جمع کردن یک سیستم نظارتی با هزینه اندک دوربین های AHD با رزولوشن 2 مگاپیکسل پیشنهاد می شوند. در خصوص لوازم جانبی با قیمت پایین نیز هارد سبز رنگ و دستگاه ضبط کننده با ساپورت 2 مگاپیکسل ارزانترین دوربین مداربسته است که می توان از آن استفاده نمود. شایان ذکر است که اگر دوربین و متعلقات آن را از یک حد ارزان تر انتخاب نمود ممکن است حداقل کارایی سیستم نیز از کار بیفتد.

تجربه نشان داده خرید تمام اجزای سیستم مداربسته اعم از دستگاه ضبط کننده، هارد، دوربین، منبع تغذیه، کابل و اتصالات از یک مجموعه فروشگاهی در ارزانتر شدن آن سیستم تاثیر مستقیمی دارد.

دوربین مدار بسته دید در شب

قابلیت دید در شب یکی از مهمترین امکانات دوربین مداربسته به شمار می آید. دوربین های قدیمی تر از ال ای دی های مادون قرمز بهره می بردند که هنگام تاریک شدن محیط پیرامون دوربین این ال ای دی ها روشن شده و از طریق امواج نامرئی IR نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر دوربین را مهیا می کردند که در این صورت تصویر به صورت سیاه و سفید می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته وارم لایت WARMLIGHT به بازار آمد که دارای ال ای دی با نور مرئی است و تصاویر را به صورت رنگی در اختیار می گذارد. از انواع دیگر دوربین  مداربسته دید در شب رنگی STARLIGHT و DARKLIGHT هستند.

دوربین مدار بسته ضبط صدا

امروزه تقریبا تمام انواع دوربین مداربسته قابلیت ضبط و انتقال صدا را دارا می باشند. یک سری از دوربین ها دارای میکروفون داخلی هستند که در این صورت انتقال صدا از طریق همان کانالی که دوربین روی آن قرار دارد صورت می پذیرد.

سری دیگر دوربین ها فاقد میکروفون بوده و در این سیستم برای انتقال صدا از یک میکروفون خارجی استفاده می شود که از طریق اتصال آن به دستگاه دوربین مداربسته، صدا نیز منتقل می شود.

سفارش دوربین مدار بسته

در فروشگاه کالا بست مشتریان می توانند علاوه بر خرید اینترنتی با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و درباره محصولات مشاوره دریافت نمایند و در صورت لزوم بازدید رایگان از محل نصب و اجرا توسط کارشناسان مجرب نصب دوربین مدار بسته انجام شود. با یک تماس تلفنی می توانید به راحتی سفارش دوربین مداربسته خود را ثبت نموده و از کلیه خدمات ما استفاده نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما