براساس قیمت:

نمایش 1 - 12 کالا از 24

لوازم جانبی دوربین مدار بسته

در عصر حاضر که دوربین‌های مدار بسته نسبت به گذشته کاربردهای بیشتری یافته‌اند و تقریبا در تمامی مکان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، خرید لوازم جانبی متقاضیان بالایی پیدا کرده است.

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته تنها زمانی می‌تواند رضایت شما را در پی داشته باشد که از یک مجموعه معتبر صورت بگیرد. همین موضوع باعث شده است تا در رابطه با خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته سخن بگوییم و اطلاعات کاربردی را در اختیار خریداران قرار دهیم.

 لوازم جانبی دوربین مدار بسته چیست؟

منظور از لوازم جانبی دوربین مدار بسته مجموعه‌ای از لوازم است که با کنار یکدیگر قرار گرفتن باعث می‌شوند تا دوربین‌ها بتوانند عملکرد بهتر و با کیفیت‌تری از خود نشان دهند.

این لوازم ضروری و کاربردی به طور مستقیم بر روی افزایش فضا ذخیره سازی اطلاعات، افزایش کیفیت تصاویر و کارکرد آسان‌تر سیستم تاثیر می‌گذارد.

لازم به ذکر است که لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته بسیار متنوع هستند و توسط برندهای مختلفی در سراسر جهان طراحی و ساخته می‌شوند.

 انواع لوازم جانبی دوربین مدار بسته

همان گونه که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته بسیار متنوع هستند. در واقع تمامی وسایل و تجهیزات مورد استفاده به غیر از خود دوربین را تجهیزات دوربین‌های مدار بسته می‌نامند. از آنجایی که تعداد این لوازم بسیار بالا است در ادامه تنها به معرفی برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این تجهیزات خواهیم پرداخت. این لوازم عبارتند از:

 هارد

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی به کار رفته در دوربین‌های مدار بسته هارد است. این وسیله کاربردی وظیفه این را دارد که اطلاعات ثبت شده توسط دوربین را در خود ثبت و نگهداری کند. از آنجایی که دوربین‌های مدار بسته به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و ذخیره اطلاعات جدید هستند، هاردها از حجم ذخیره سازی بسیار بالایی برخوردارند.  این نکته را در نظر داشته باشید که هاردها خود دارای تنوع بالایی هستند و از نظر ویژگی و حجم ذخیره اطلاعات با یکدیگر متفاوتند.

 دستگاه دی وی آر

از دیگر لوازم جانبی پرکاربرد دوربین‌های مدار بسته می‌توان به Digital Video Recorder یا دستگاه DVR اشاره کرد. این دستگاه فوق‌العاده طراحی شده است تا در جهت ضبط دوربین‌های آنالوگ به کار رود.

فرقی ندارد کیفیت دوربین آنالوگ شما چقدر باشد در هر صورت می‌توانید از این دستگاه برای آن استفاده کنید. این دستگاه خود نیز دارای تنوع بسیاری است و توسط برندهای مختلفی طراحی و وارد بازار می‌شود.

منبع تغذیه

دوربین‌های مدار بسته برای اینکه بتوانند فعالیت کنند و مورد استفاده قرار بگیرند، نیازمند دریافت انرژی هستند که توسط برق تامین می‌شود. اما این انرژی برای اینکه قابل استفاده باشد باید یک سری تغییرات را پشت سر بگذارد. منبع تغذیه یا آداپتورها وظیفه تبدیل برق شهری به برق ۱۲ ولت را بر عهده دارند. منابع تغذیه با این کار باعث می‌شوند تا استفاده از انرژی برای این دوربین‌ها امکان پذیر شود.

میکروفون دوربین مدار بسته

چهارمین لوازم جانبی موجود در لیست ما میکروفن دوربین مدار بسته است. این وسیله طراحی شده است تا زمینه را برای انتقال صدا به کاربر فراهم کند. همچنین باعث می شود تا صداها با کیفیت بالاتری در تصاویر و ویدئوها ضبط شود.

با استفاده از این میکروفن‌ها امکان اینترکام، ارتباط از راه دور، ثبت مدارک در هنگام وقوع جرم و نظارت بر رفتار و فعالیت افراد فراهم می شود. میکروفن دوربین‌های مدار بسته خود به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که به شرح زیرند:

  • میکروفون‌های همه جهته
  • میکروفون‌های جهت دار
  • میکروفون‌های خازنی
  • میکروفون‌های خازنی الکتریک
  • میکروفون‌های دینامیک

هر کدام از میکروفون‌های نام برده دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند که آن‌ها را نسبت به دیگری متمایز می‌کند.

 دیگر لوازم جانبی دوربین‌های مدار بسته

لوازم جانبی دوربین‌های مدار بسته بسیار بیشتر از آنچه است که در این مقاله از آن یاد کردیم. برخی از مهم‌ترین این لوازم عبارتند از:

  • ماکت دوربین مدار بسته
  • فیش BNC دوربین مدار بسته
  • باکس ضد آب
  • سوکت شبکه
  • کابل شبکه
  • موس بی‌سیم
  • فیش نری آداپتور
  • ویدئو بالون مخصوص فوکوس
  • باتری‌های مخصوص
  • کاور باکس و کابل اچ دی ام آی
  • کابل‌های ترکیبی و اسپلیتر اینجکتور
  • دانگل وای فای و پچ مورد کابل
  • مادگی و محافظ برق
  • رم مخصوص و تستر کابل
  • اکستندر کابل‌های مخصوص و مودم
  • آچار شبکه سوکت زن و سوییچ و کاتر
  • غیره

کاربردهای مختلف این لوازم جانبی باعث شده است تا قیمت متفاوتی برای خرید آن‌ها در نظر گرفته شود.

قیمت لوازم جانبی دوربین مدار بسته

در رابطه با قیمت لوازم جانبی دوربین مدار بسته باید بگوییم که هزینه در نظر گرفته شده برای خرید این وسایل با توجه به نوع لوازم منتخب، برند سازنده، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و همچنین مجموعه منتخب برای خرید متفاوت است. قطعا تغییر در هر یک از فاکتورهای نام برده می‌تواند به طور مستقیم هزینه ناشی از خرید این لوازم را افزایش یا کاهش دهد. به عنوان مثال ممکن است هزینه منبع تغذیه دوربین مدار بسته در دو فروشگاه آنلاین با یکدیگر متفاوت باشد.

خرید لوازم جانبی ارزان دوربین مدار بسته

قیمت یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذاری است که در هنگام خرید دوربین مدار بسته بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. می‌توانیم بگوییم همه ما هنگامی که تصمیم می‌گیریم یکی از لوازم جانبی دوربین مدار بسته را خریداری کنیم، در پی یافتن مرکزی هستیم که بهترین لوازم را با کم‌ترین قیمت‌ها در اختیار ما قرار دهد.

لازم به ذکر است که کمترین قیمت در نظر گرفته شده برای خرید لوازم جانبی دوربین‌های مدار بسته متعلق به مجموعه کالابست است. این مجموعه به دلیل فروش عمده بهترین لوازم بازار را با کمترین هزینه ممکن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

 بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته

بر اساس رضایت بالا مشتریان می‌توانیم بگوییم که بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته، مجموعه کالا بست است. این مجموعه به دلیل فروش محصولاتی با کیفیت، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش، تنوع محصولات، ارائه گارانتی ضمانت محصولات و همچنین قیمت مناسب به عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش لوازم جانبی دوربین مدار بسته شناخته می‌شود. اگر قصد خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته را دارید می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما