براساس قیمت:

نمایش 1 - 6 کالا از 6

دوربین وای فای

دوربین مدار بسته وای فای یکی از به روزترین انواع دوربین به حساب می آید که به تنهایی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و کاربر می تواند از هرکجای دنیا تصویر مورد نظر را دریافت نماید.

دوربین بیسیم برخلاف انواع رایج دوربین مدار بسته نیاز به سیم کشی ندارد و به دوربین وایرلس معروف هستند و به همین دلیل نصب آن بسیار راحت بوده و هرچه پیش می رود تمایل افراد به استفاده از آن بیشتر می شود.

این نوع دوربین ها اغلب قابلیت مکالمه دو طرفه دارند به اینصورت که هم صدای محیط را از طریق میکروفون داخلی برای کاربر پخش می نمایند و هم صدای کاربر توسط بلندگوهای دستگاه قابلیت پخش در محیط را دارد. این امکان برای استفاده در دفتر کار، مغازه ها و فروشگاه ها، انبار شرکت و سایر مکان هایی که نیاز به نظارت تصویری و صوتی توام می باشد مناسب است.

از ویژگی های دوربین WIFI قابلیت اتصال رم برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر می باشد که معمولا از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کنند و ظرفیت قابل تحمل برای هرکدام بسته به نوع دوربین از 16 گیگابایت تا یک ترابایت متغیر است.

دوربین بی سیم

نام گذاری این نوع دوربین ها به خاطر طرز کارشان که از طریق مودم به اینترنت متصل شده و نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط تصاویر ندارند صورت گرفته است و از لحاظ ظاهر و عملکرد به انواع دوربین لامپی، دوربین فیش آی، دوربین اسپیددام، دوربین سقفی، دوربین سوزنی یا بند انگشتی، دوربین بیبی کم و رومیزی تقسیم بندی می شوند که از هرکدام برای استفاده های به خصوصی می توان بهره گرفت.

دوربین لامپی

این نوع به دو صورت در بازار موجود است که دوربین لامپی چرخشی و دوربین لامپی معمولی می باشند. همانطور که از نام آنها پیداست لامپی چرخشی قابلیت چرخش در دو جهت عمودی و افقی را دارا می باشد و لامپی معمولی از نوع فیش ای یا چشم ماهی است که تصویر را به صورت 360 درجه در اختیار می گذارد. این دو نوع در کیفیت تفاوتی ندارند و فقط ویژگی چرخش باعث تمایز بین آنهاست که مدل معمولی آن ارزان تر است.

دوربین مینی اسپید دام

اسپیددام وای فای یکی از شگفت انگیزترین انواع دوربین بیسیم است چرا که با هزینه ای نزدیک به یک پنجم یک دوربین مدار بسته اسپیددام می توان آنرا تهیه نمود و از امکانات بی نظیرش از جمله قابلیت چرخش و انتقال تصویر وایرلس بهره برد.

دوربین سقفی

دوربین چشم ماهی نام دیگر این نوع دوربین هاست که از قابلیت نصب ساده ای بهره مند هستند و دارای پایه دوربین ثابت هستند اما می توانند تصویر را به صورت نرم افزاری در تمام 360 درجه اطراف خود ثبت نمایند.

قیمت دوربین وای فای

دوربین های وای فای بی سیم از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دوربین های مدار بسته مرسوم برخوردار هستند و به سیم کشی برای انتقال تصویر نیاز ندارند و خود به صورت مستقیم به مودم متصل شده و از طریق اینترنت و نرم افزار وظیفه انتقال تصویر را انجام می دهند؛ بنابراین علاوه بر حذف سیم کشی، دستگاه ضبط کننده نیز در این سیستم کنار گذاشته می شود که خود در کاهش هزینه تمام شده کاربر تاثیر بسزایی دارد.

بهترین دوربین وای فای

آنچه در انتخاب نوع دوربین از اهمیت قابل توجهی برخوردار است محیط نصب و ویژگی های مورد نیاز کاربر می باشد به عنوان مثال از دوربین های بیبی کم برای نظارت بر اتاق کودکان و یا سالمندان استفاده می شود و به طور کلی نمی توان مزیتی بین انواع دوربین بیسیم در نظر گرفت.

دوربین مدار بسته منزل

بهترین انتخاب برای مکان هایی که تعداد دوربین کمی (کمتر از 4 عدد) مورد نیاز است و یا استفاده از آن بیشتر جنبه نظارتی داشته تا اینکه به لحاظ امنیتی مورد نظر باشد، دوربین های بیسیم یا وای فای است؛ این نوع از سیستم نظارتی با توجه به قابلیت نصب و راه اندازی آسان بهترین گزینه برای استفاده به عنوان دوربین مدار بسته خانگی و دفتر کار می باشند.

نصب دوربین وای فای

تمام انواع دوربین WIFI به راحتی برای افراد غیر متخصص هم قابل نصب می باشند. این دوربین ها از آنجا که به لوازم جانبی مانند دستگاه DVR یا NVR، کابل انتقال تصویر و هارد نیاز ندارند بالتبع نصب ساده ای هم دارند و تنها کاری که کاربر انجام می دهد جاگذاری آن در مکان مورد نظر و تامین تغذیه برق مورد نیاز دستگاه می باشد.

نرم افزار دوربین وای فای

اکثر افرادی که از دوربین بیسیم استفاده می کنند به دنبال دوربین وای فای برای موبایل هستند. نرم افزار دوربین با توجه به مدل و برند آن می تواند متفاوت باشد و از جمله اپلیکیشن های رایج دوربین وای فای می توان به نرم افزار V380 و XMEYE که هر دو دارای کیفیت بالایی هستند اشاره نمود.

خرید دوربین وای فای

دوربین هایی که قابلیت اتصال مستقیم به اینترنت را دارند از تکنولوژی و حساسیت های نسبتا بالایی بهره گرفته اند که موقع خرید آنها حتما باید به اصل بودن کالا و معتبر بودن فروشگاه توجه جدی نمود. بهترین خرید دوربین مدار بسته وای فای را از فروشگاه کالا بست داشته باشید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما