براساس قیمت:

نمایش 1 - 2 کالا از 2

پکیج دزدگیر اماکن

پکیج دزدگیر اماکن معمولا توسط فروشگاه ها تهیه می شوند و به جز چند برند معدود مانند SFA که محصولات خود را به صورت پک کامل به فروش می رسانند باقی شرکت ها فقط پنل مرکزی و دو عدد ریموت را به همراه آن عرضه می نمایند. بنابراین پکیج دزدگیر منزل یک برند در یک فروشگاه با پکیج همان برند در فروشگاه دیگر می تواند متفاوت باشد.

پکیج دزدگیر اماکن سیم کارتی

آنچه که در کیفیت اصلی سیستم اعلام سرقت تاثیر بسزایی دارد پنل مرکزی دزدگیر است و برای استفاده از امنیت بالاتر و نیز امکانات بیشتری که دزدگیر سیم کارتی دارد علاقه بیشتر مصرف کنندگان به استفاده از این سیستم امنیتی افزایش پیدا کرده است.

پک دزدگیر بی سیم

پکیج دزدگیر وایرلس شامل تمام تجهیزات سیستم اعلام سرقت اعم از پنل مرکزی، باتری، سنسور و آژیر می شود و تفاوت آن استفاده از دزدگیر سیم کارتی و نیز چشمی های بی سیم است. برای انتخاب سنسور بیسیم باید فرکانس دستگاه و سنسور با هم مطابقت داشته باشند؛ دزدگیرهای موجود در بازار یکی از فرکانسهای 315، 433 مگاهرتز و یا کدهاپینگ را شامل می شوند.

قیمت پکیج کامل دزدگیر منزل

قیمت پکیج دزدگیر به کیفیت محصولات و برندهای به کارگرفته شده در آن پک و نیز تعداد لوازم جانبی استفاده شده در آن بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت پک دزدگیر منزل کامل با یک سنسور ارزان تر از پکیج کامل همان برند با چهار سنسور است.

خرید پک دزدگیر اماکن

لوازم جانبی که هنگام خرید پکیج دزدگیر منزل باید در بسته دریافتی وجود داشته باشند شامل پنل مرکزی، باطری، ریموت، چشمی و آژیر است که جزو نیازهای اولیه یک سیستم اعلام سرقت به حساب می آیند. مشتری می تواند بسته به نیاز خود تعداد هریک از وسایل ست دزدگیر را افزایش دهد.

فروشگاه کالا بست به منظور کاهش هزینه های مشتریان خود فروش پکیج دزدگیر اماکن را با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر انجام می دهد.

علاوه بر استفاده از سایت می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش پک دزدگیر خود را ثبت نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما