نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته یکی از نیازهای واجب امروز اماکن و ساختمان های مسکونی و صنعتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدید دوربین وارد بازار شده اند و منجر به ارتقا سطح کیفی آن شده اند. دوربین های قدیمی با نام آنالوگ شناخته می شدند که روز به روز بهتر شده و در حال حاضر دوربین های AHD از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دوربین های جدیدتر با نام آی پی یا تحت شبکه شناخته می شوند که دارای کیفیت و فناوری جدیدتری هستند و هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند.

نصب دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته ای اچ دی نسل جدیدتر آنالوگ است که به آن دوربین اچ دی و توربو اچ دی هم می گویند. سیستم این دوربین ها به این صورت است که یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دارند که معمولا 4، 8، 16 و 32 کانال می باشند که تعداد کانال بیانگر حداکثر تعداد دوربین است که می توان به آن متصل نمود.

از هر دوربین یک کابل آنتن به دستگاه دی وی آر متصل می شود تا تصویر را به آن منتقل نماید. معمولا برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه تا حدود 100 متر از انواع کابل ها می توان استفاده نمود ولی برای متراژ های بالاتر حتما باید از کابل RG59 با ضخامت و درصد خلوص مس بالا استفاده نمود تا سیستم بدون اشکال کار کند.

برای اتصال کابل آنتن (RG59) به دوربین و DVR از فیش BNC استفاده می شود. این فیش ها انواع مختلف پرسی و پیچی را شامل می شوند که استفاده از آنها به سلیقه نصاب مربوط می شود و به لحاظ ویژگی در کیفیت های یکسان تفاوتی ندارند.

پس از نصب دوربین ها در مکان مورد نظر و کابل کشی تا دستگاه و اتصال کابل به دوربین و دستگاه می بایست نصب هارد درون دی وی آر انجام شود (باید دقت داشت قسمت زیرین هارد ضربه نخورد چون به شدت آسیب پذیر می باشد) به این صورت که ابتدا هارد را به دستگاه پیچ نموده و سپس کابلهای دیتا و تغذیه را متصل می نماییم.

پس از انجام مراحل فوق نیاز به تنظیمات نرم افزاری سیستم دوربین مدار بسته است که کار ساده ای بوده و می توان تصاویر تمام دوربین ها را در یک مانیتور متصل به دی وی ار مشاهده نمود. در مجموع نصب دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ کار نسبتا ساده ای است که با کمی مهارت می توان آنرا انجام داد.

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته IP به روزترین سیستم نظارت تصویری محسوب می شود که از کیفیت بالای برخوردار بوده و برای مکان هایی که وضوح تصویر بالا و یا فواصل طولانی بین دوربین دستگاه را نیاز دارند استفاده می شود. ضبط و پخش تصاویر در دوربین های ای پی توسط دستگاه NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) انجام می پذیرد.

انتقال تصویر از دوربین به ان وی آر برای فواصل کوتاه از کابل های شبکه و برای فواصل طولانی از فیبر نوری یا آنتن استفاده می شود. سیستم نظارتی تحت شبکه به این صورت است که تمام کابلهای دوربین ها به یک سوئیچ شبکه وارد شده و از آن سوئیچ یک کابل به دستگاه NVR متصل می شود و انتقال تصویر تمام دوربین ها به دستگاه صورت می پذیرد. همانطور که مشخص است برای اتصال کابل به سوئیچ از سوکت شبکه استفاده می شود.

نصب دوربین مدار بسته IP با توجه به اینکه به مسائل مربوط به شبکه نیز مربوط می شود نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود.

نصاب دوربین مدار بسته

کار نصب دوربین علاوه بر تخصص به سلیقه و حوصله نیز نیاز دارد. نصاب دوربین باید به کابل کشی و اصول اولیه برق ساختمان تسلط نسبی داشته و همچنین با تنظیمات نرم افزاری دستگاه های ضبط تصویر دوربین آشنا باشد و مورد دیگر اینکه به نصب و راه اندازی اپلیکیشن های موبایل برای انتقال تصویر روی گوشی نیز مسلط باشد. بعد از تخصص مورد مهمی که تفاوت بین نصاب خوب و معمولی را منجر می شود سلیقه و اصطلاحا تمیز بودن کار وی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه کار دارد.

دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی کالا بست بهترین تکنسین های دوربین مدار بسته را در مجموعه خود به کار گرفته تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید.

قیمت نصب دوربین مدار بسته

کالا بست همواره تلاش نموده تا در کنار فروش محصولات با کیفیت خدمات مناسبی در زمینه نصب دوربین به مشتریان خود ارائه نماید. یکی از مواردی که همواره مورد توجه مجموعه بوده است کاهش هزینه تمام شده برای مشتریان می باشد و در این راستا هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران پایین تر از تعرفه نظام صنفی محاسبه می گردد.

خرید و نصب دوربین مدار بسته

بهترین راه کار برای کاهش هزینه خرید و نصب دوربین مداربسته اینست که هر دوکار را به یک مجموعه بسپارید؛ در اینصورت هم مسئولیت گارانتی و کیفیت محصولات و هم مسئولیت راه اندازی آن بر عهده یک مجموعه است و مشتری با خیال راحت می تواند از سیستم نظارتی مورد نظر استفاده نماید. فروشگاه کالا بست مرکز فروش و نصب دوربین مدار بسته با کادری مجرب و تنوع بیش از 250 مدل دوربین بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می نماید.

نصب دوربین مدار بسته روی گوشی

تقریبا تمام سیستم های نظارتی موجود در بازار قابلیت نصب دوربین مداربسته روی موبایل را دارند و آنچه که اهمیت دارد وجود یک مودم برای اتصال دستگاه به اینترنت است.

نصب دوربین مدار بسته در منزل

استفاده از دوربین در منزل یک امر شخصی است و معمولا به جز موارد خاص مثلا برای مراقبت از کودکان یا سالمندان تقاضای استفاده زیادی ندارد و معمولا برای این قبیل موارد از دوربین های وای فای استفاده می شود.

ریست رمز DVR درمحل

فراموشی پسورد دوربین مدار بسته و نیاز به بازیابی رمز دی وی آر یکی از امور رایج در رابطه با سیستم های نظارتی است که به طور معمول باید دستگاه دی وی آر را به مراکز تعمیر ارسال نمود تا این کار انجام شود. یکی از خدمات مهمی که دپارتمان سیستمهای امنیتی کالا بست ارائه می نماید ریست پسورد دوربین در محل می باشد که در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد

تماس با ما