دوربین مدار بسته تهران

برای خرید دوربین مدار بسته می توانید از صفحه مربوطه دیدن نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروشگاه کالا بست به عنوان معتبرترین فروشگاه آنلاین سیستم های امنیتی و حفاظتی تلاش نموده تا با تامین نمودن انواع برند های موجود در بازار تنوع محصول خود را بالا ببرد و دست مشتریان تهرانی را برای انتخاب بهینه محصول متناسب با نیاز و بودجه خودشان باز بگذارد. بهترین خرید دوربین مدار بسته تهران به صورت عمده و تکی را از ما بخواهید.

دوربین مدار بسته تهران
دوربین مدار بسته تهران

قیمت دوربین مدار بسته در تهران

بهترین انواع دوربین مدار بسته به همراه لوازم جانبی دوربین را می توانید از فروشگاه کالا بست تهیه نمایید. با توجه به تنوع محصولات در کالا بست بالتبع قیمت آنها هم رنج وسیع و متنوعی را شامل می شود. قیمت دوربین مدار بسته با نصب به کیفیت آن بستگی دارد که از ارزان ترین دوربین مدار بسته تا با کیفیت ترین دوربین در بازار ایران را شامل می شود که همگی آنها را  می توانید از بورس خرید دوربین مدار بسته تهران فروشگاه کالا بست تهیه نمایید.

نصب دوربین مدار بسته تهران

نصب دوربین مدار بسته هم به تخصص نیاز دارد و هم به ظریف کاری و اصطلاحا تمیز انجام دادن کار که به دقت و حوصله نصاب بستگی دارد. کالا بست با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین های سیستم های امنیتی سعی دارد بهترین کیفیت را در زمینه نصب دوربین مدار بسته در اختیار مشتریان تهرانی خود بگذارد.

هزینه نصب دوربین مدار بسته تهران

کالا بست رضایت مشتریان خود را بهترین تبلیغ برای توسعه کسب و کار می داند؛ لذا علاوه بر قیمت مناسب محصولات همواره در تلاش هستیم تا هزینه های مشتریان خود را کاهش دهیم و در این راستا تعرفه هزینه نصب دوربین مدار بسته در مجموعه کالا بست کمتر از تعرفه اعلام شده توسط سازمان نظام صنفی می باشد.

فروش دوربین مدار بسته در تهران

مرکز فروش تجهیزات امنیتی و حفاظتی در شهر تهران خیابان جمهوری و میدان امام خمینی (توپخانه سابق) است که پاساژ علاالدین و یگانه از مراکز اصلی فروش عمده این محصولات هستند. فروشگاه کالا بست که یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش عمده و جزئی دوربین مدار بسته در ایران محسوب می شود با تنوع محصول بالا نیاز مشتری را از یک خرید کامل و البته متناسب با بودجه وی برطرف می سازد.

تعمیر دوربین مدار بسته تهران

مجموعه کالا بست علاوه بر فروش و نصب دوربین مدار بسته به منظور تکمیل زنجیره حمایتی خود از مشتریان دپارتمان تعمیرات را راه اندازی نمود تا تمام نیاز مشتریان خود را پوشش دهد. به همین منظور خدماتی از جمله تعمیر دستگاه DVRو NVR، تعمیر دوربین مدار بسته و ریست پسورد دستگاه را برای همشهریان تهران ارائه می دهد.

انواع دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته
انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته در بازار ایران به چند روش تقسیم بندی می شود. دوربین مدار بسته صنعتی یا خانگی، دوربین بالت یا دام، دوربین بدنه فلزی یا بدنه پلاستیکی، دوربین دید در شب رنگی یا دید در شب معمولی، دوربین آنالوگ یا دیجیتال، دوربین تحت شبکه، دوربین وای فای، دوربین سیمکارتی و انواع دسته بندی های دیگر که همگی را می توانید در سایت کالا بست مشاهده نموده و تفاوت های آنها را بررسی نمایید.

دوربین مدار بسته داهوا تهران

داهوا یکی از برندهای معروف دوربین مدار بسته در سطح بین المللی می باشد. داهوا یک برند چینی است که دوربین مدار بسته آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و البته قیمت آن هم نسبتا بالاست و که علت آن استفاده از برند معروف و معتبر داهوا می باشد.

دوربین مدار بسته هایک ویژن در تهران

هایک ویژن نیز یکی دیگر از برندهای معتبر دوربین مدار بسته است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و حتی به نظر برخی از کارشناسان کیفیت آن از دوربین های داهوا نیز بالاتر است. قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن در کیفیت مشابه کمی از دوربین های برند داهوا بالاتر می باشد.

دوربین مدار بسته نونیم

دوربین مدار بسته نو نیم طیف گسترده ای را شامل می شود که از کیفیت معمولی تا بسیار عالی را در بر می گیرد. دوربین نو نیم به این معنی است که تمام اجزای دوربین از یک شرکت خاص نمی باشد. به عنوان مثال بدنه دوربین، سنسور تصویر، پردازنده تصویر، لنز و سایر اجزای یک دوربین توسط یک مجموعه ای جمع آوری شده و ارائه می شود.

آنچخ در انتخاب دوربین مدار بسته نونیم اهمیت اساسی دارد نوع سنسور و پردازنده تصویر است که در حال حاضر سنسور های SONY با پردازنده FULHAN جزو بهترین انواع دوربین هستند. اگر از دوربین های به اصطلاح نو نیم با کیفیت استفاده شود می توان با هزینه ای کمتر کیفیتی بالاتر از دوربین های برند در اختیار داشت.

دوربین مدار بسته وارم لایت

دوربین مدار بسته دید در شب به دو نوع دید در شب رنگی و معمولی تقسیم می شود. تفاوت آنها در این است که دوربین های دید در شب رنگی دارای ال ای دی هایی هستند که مانند لامپ محیط را در موقع کمبود نور روشن می نمایند و به لحاظ کیفیت از نوع معمولی و سیاه و سفید بالاتر هستند. قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هم بستگی به نوع ال ای دی به کار رفته در آن دارد اگر در آن از LED مادون قرمز که تصویر سیاه و سفید را ارائه می دهد استفاده شده باشد قیمت ارزانتری دارد و به بالتبع دوربین مدار بسته استار لایت و وارم لایت قیمت بالاتری را دارند.

انتخاب دوربین مدار بسته

برای انتخاب دوربین مدار بسته اولین نکته در نظر داشتن این مساله است که برای چه محیطی می خواهیم دوربین را استفاده نماییم. به عنوان مثال انتخاب دوربین برای داخل یک خانه با انتخاب دوربین برای پارکینگ روباز یک فروشگاه تفاوت های زیادی دارد.

دومین نکته تعداد دوربین مورد نیاز برای آن محیط است که اگر تعداد دوربین یک یا دو عدد باشد سیستمی که انتخاب می شود با محیطی که 4 دوربین نیاز دارد متفاوت است. اگر برای محیط های پر تردد یا فضای مشاع می خواهیم دوربین نصب نماییم باید از سیستم امنیتی به همراه DVR یا NVR استفاده نمود.

دستگاه دی وی ار ۸ کانال 5 مگاپیکسل xmeye plus
دستگاه دی وی ار ۸ کانال 5 مگاپیکسل xmeye plus

برای انتخاب دوربین باید به مسقف بودن یا نبودن محیط نیز توجه نمود اگر برای فضای باز می خواهیم استفاده نماییم می بایست از بدنه فلزی بهره گرفت و اگر برای فضاهای سربسته نصب میکنیم دوربین با بدنه پلاستیکی هم قابل استفاده می باشد.

لوازم جانبی دوربین مدار بسته تهران

هارد 1 ترابایت بنفش اصلی وسترن دیجیتال
هارد 1 ترابایت بنفش اصلی وسترن دیجیتال

دوربین مدار بسته یک مجموعه است که از چند جزء تشکیل شده از جمله خود دوربین، دستگاه ضبط کننده (DVR یا NVR)، هارد، منبع تغذیه، میکروفون، کابل، فیش و سوکت که تمام این لوازم را در انواع مختلف می توانید از فروشگاه کالا بست تهیه نمایید.

خدمات دوربین مدار بسته تهران

کالا بست معتبرترین مرکز دوربین مدار بسته تهران است که همواره کوشش نموده تا هزینه خرید و نصب دوربین در شهر تهران را به حداقل رسانده و ارزانترین قیمت را به مشتریان خود ارائه نماید.

تماس با ما