نمایش 1 - 1 کالا از 1

پنل و آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون‌ تصویری الکتروپیک یکی از انواع خوب و با کیفیت آیفون‌های تصویری می‌باشند که از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. این نوع آیفون‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. علاوه بر آیفون‌های تصویری، پنل‌های آیفون الکتروپیک نیز دارای کیفیت رضایت بخشی هستند. اگر شما نیز در رابطه با آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک به دنبال کسب اطلاعات جامع هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک

آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک از جمله محصولات پر فروش شرکت الکتروپیک می‌باشند. در طراحی این دسته از محصولات از قطعات بسیار با کیفیتی استفاده شده است. همین موضوع نیز سبب شده است که این نوع از درب بازکن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند. شرکت الکتروپیک توانسته است با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک حس اعتماد را به مشتریان منتقل کند. این دسته از محصولات طرفداران بسیار زیادی دارند و جزو یکی از برترین سیستم‌های درب باز کن به شمار می‌آیند.
در نظر داشته باشید که این نوع درب باز کن‌ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت‌های نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند. تنوع بالای این محصولات سبب شده است که افراد در هنگام خرید با طیف گسترده ای از محصولات رو به رو باشند. شرکت الکتروپیک، آیفون و پنل ایفون الکتروپیک را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف بر اساس نیاز کاربران طراحی و تولید کرده است. ویژگی مشترکی که میان انواع مختلف آیفون و پنل آیفون الکتروپیک وجود دارد این است که تمامی آن‌ها دارای کیفیت بالا، امکانات و قابلیت‌های مناسب هستند.
گرچه این دسته از محصولات دارای قیمتی نسبتا زیاد هستند اما از حجم فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل این موضوع را می‌توان رضایت بخشی کاربران و کیفیت بالای محصولات درب باز کن الکتروپیک دانست. تنوع بالای این دسته از محصولات سبب شده است که خریداران بتواند با توجه به نیاز و میزان بودجه خود مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. کاربران با شناخت مناسب در رابطه با انواع مختلف آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک می‌توانند انتخاب مناسب‌تری داشته باشند.

انواع پنل و آیفون تصویری الکتروپیک

همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره نمودیم، محصولات درب باز کن الکتروپیک دارای تنوع بالا با رنج‌های قیمتی مختلفی هستند. کاربران با در نظر داشتن میزان بودجه خود می‌توانند هر یک از انواع آیفون تصویری الکتروپیک را خریداری نمایند. تنوع بالای این دسته از محصولات سبب شده است که پنل آیفون الکتروپیک از لحاظ مختلف با یکدیگر متفاوت باشند. به طور معمول این نوع از آیفون ها در اندازه‌های ۳.۵، ۴.۵ و ۷ اینچی تولید می‌شوند. همچنین صفحه کلید برخی از آیفون‌های تصویری الکتروپیک لمسی است.
علاوه بر این مورد برخی از این نوع درب باز کن‌ها قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر را نیز در طراحی خود جای داده اند. به طور معمول معیار اصلی برخی از افراد در خرید، کیفیت و اصالت کالا است و بیشتر روی کیفیت کالا توجه دارند و رنج قیمتی برای آن‌ها اهمیت بالایی ندارد. اما برخی از افراد نیز خرید کالا‌های ارزان قیمت و معمولی‌تر را به خرید محصولات با کیفیت و گران قیمت ترجیح می‌دهند. برند الکتروپیک با تولید درب باز کن‌های متنوع توانسه است نیاز تمامی افراد را در خرید آیفون با کیفیت برآورده کند. در ادامه می‌توانید انواع آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک را مشاهده نمایید. انواع آیفون‌های تصویری الکتروپیک عبارتند از:
● مدل ۱۰۸۸
● مدل ۱۰۹۶
● مدل ۱۰۹۰
● مدل ۵۹۲
● مدل ۱۱۹۸
● مدل ۱۲۹۴
● مدل ۹۹۶
● مدل ۱۱۹۶
● مدل ۷۹۷
● مدل ۸۹۷
در نظر داشته باشید که هریک از انواع آیفون‌های تصویری الکتروپیک دارای اندازه‌های مختلفی هستند و در رنگ‌های مختلفی نیز موجود هستند. اینکه شما کدام یک از این نوع درب باز کن‌ها را انتخاب و خریداری می‌کنید، به نیاز شما بستگی دارد. از پر فروش‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع آیفون‌های تصویری الکتروپیک می‌توان به مدل‌های ۱۰۹۶ و ۱۱۹۶ اشاره نمود. این نوع از آیفون‌های تصویری دارای کیفیتی بالا و ظاهری نوین هستند. مدل‌های ۵۹۲.۷۹۷، ۸۹۷.۱۰۹۶، ۱۱۹۶ در رده قیمت مناسب قرار دارند و جزو محصولات درب باز کن ارزان قیمت برند الکتروپیک به شمار می‌آیند.
از مدل‌های ۷ اینچی آیفون‌ تصویری الکتروپیک نیز می‌توان به مدل‌های ۹۹۶.۱۰۹۰، ۱۲۹۴ اشاره نمود. به طور معمول این نوع از ایفون‌ها دارای امکانات بسیار کامل و قانع کننده‌ای هستند و اختلاف قیمت زیادی میان آن‌ها وجود ندارد.

انواع پنل‌ ایفون الکتروپیک

● مدل ۱۱۹۰: کیفیت بالای تصویر، نصب و راه اندازی راحت، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، مجهز به دوربین چرخشی
● مدل ۷۸۸: کیفیت بالای تصویر، امکان تنظیم صدا، ضد آب، مجهز به دوربین چرخشی
● مدل ۷۹۴: نصب و راه اندازی سریع و راحت، مجهز به سوئیچ ضد سرقت، امکان دید در شب
● مدل ۱۰۸۶: امکان دید در شب، کیفیت بالای تصویر، مجهز به دوربین چرخشی، مجهز به سوئیچ ضد سرقت
در بالا به معرفی انواع پنل‌ آیفون الکتروپیک پرداختیم، همچنین ویژگی و قابلیت‌های هریک از آن‌ها را نیز ذکر نمودیم. با توجه به مطالب ذکر شده می‌توانید شناخت بهتری در رابطه با انواع آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک داشته باشید.

قیمت آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک

تعیین قیمت برای آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک همواره کاری سخت و دشوار به شمار می‌آید. ممکن است که کاربران در این مطلب به دنبال اطلاع از قیمت این نوع درب باز کن‌ها باشند. اما حقیقت این است که با وجود برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب باز کن‌ها نمی‌توان قیمت ثابتی را تعریف نمود. همانطور که می‌دانیم این نوع از سیستم‌های درب باز کن دارای تنوع بالایی هستند. این موضوع بیانگر آن است که اختلاف قیمت در میان هریک از انواع درب باز کن‌ها وجود دارد.
علاوه بر این مورد کیفیت محصول نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصول به شمار می‌آید. کاملا مشخص است که هرچه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد در قیمت بالا‌تری نیز عرضه می‌شود. در نظر داشته باشید فروشگاهی را که برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک انتخاب می‌کنید نیز روی قیمت محصول تاثیر گذار است. با توجه به این عوامل تاثیر گذار نمی‌توان قیمت معینی را برای این دسته از محصولات تعیین نمود.

خرید پنل دم دری و آیفون تصویری الکتروپیک

امروزه تعداد فروشگاه‌های حضوری و سایت‌های اینترنتی که در زمینه عرضه درب باز کن‌های الکتروپیک فعالیت می‌کنند بسیار افزایش یافته است. این موضوع بدان معنا است که شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایید. اما در نظر داشته باشید که در انتخاب یک فروشگاه مناسب همواره بایستی دقت و توجه بالایی به خرج دهید. سعی کنید خرید محصول خود را از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن انجام دهید. در خرید خود به کیفیت و اصالت کالا توجه داشته باشید و سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید. در نهایت سعی کنید محصول مورد نظر را مطابق با نیازتان خریداری کنید.

بهترین مجموعه برای خرید عمده آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک

با انتخاب یک مجموعه مناسب برای خرید آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک می‌توانید محصول خود را در کیفیت و قیمت مناسبی خریداری نمایید. امروزه مجموعه‌های بسیار زیادی در زمینه عرضه محصولات درب باز کن الکتروپیک فعالیت می کنند و ممکن است که انتخاب یک مجموعه مناسب برای خریداران کاری سخت و دشوار باشد. مجموعه کالا بست از مطرح‌ترین و برترین مجموعه‌های عرضه کننده محصولات درب باز کن الکتروپیک است. محصولات ما همگی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند.

سخن پایانی

سیستم‌های درب باز کن جزو یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری در مکان‌های مختلف به شمار می‌آیند. امروزه بسیاری از شرکت‌ها به تولید محصولات درب باز کن در انواع مختلف می‌پردازند. یکی از برترین شرکت‌های عرضه کننده درب باز کن‌های با کیفیت و متنوع شرکت الکتروپیک است. محصولات درب باز کن این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. آیفون تصویری و پنل آیفون الکتروپیک دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن‌ها از جهات مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله به معرفی انواع مختلف این دسته از محصولات پرداختیم. با استفاده از مطالبی که در این مقاله مورد نقد و بررسی قرار دادیم می‌توانید با شناخت و آگاهی بالاتری خرید محصولات درب باز کن خود را انجام دهید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما