براساس قیمت:

نمایش 1 - 4 کالا از 4

بازی پلی استیشن 5

پلی استیشن ۵ نسل جدیدی از کنسول‌های بازی به شمار می‌رود که می‌توان از طریق آن گیم‌های مختلفی را انجام داد. در حقیقت بدون حضور بازی‌های جذاب نمی‌توان به اندازه کافی از این مدل کنسول‌ها استفاده کرد. اگر شما هم قصد خرید بازی برای ps5 خود را دارید، می‌توانید این گیم‌ها را از کالا بست تهیه کنید.

خرید بازی پلی استیشن ۵

یکی از چالش‌های گیمرهای ایرانی، خرید بازی برای ps5 است؛ زیرا علاوه بر خود دستگاه، قیمت بازی‌ها نیز بالا است. به بیانی هدف کاربران از خرید ps5 تجربه بازی‌های هیجان انگیز با کیفیت فوق العاده است؛ بنابراین نمی‌توانند به بازی‌های پیش‌فرض بسنده کرده و قانع شوند! یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها، خرید بازی پلی استیشن 5 است. بازی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که تجربه هر یک لذت‌بخش است. البته پیش از تهیه، باید به تمام نکات دقت کرده تا یک خرید خوب را برای خود به ارمغان بیاورید. اگر خرید بازی برای این کنسول دغدغه شما نیز است، در مرحله اول باید بدانید که چند نوع بازی در بازار وجود دارند. به طور کلی خرید و فروش بازی برای ps5 به دو صورت دیسکی و دیجیتالی انجام پذیر است که در ادامه به تفاوت‌های این دو نوع پرداخته‌ایم:

خرید بازی‌های دیسکی برای ps5

یکی از انواع بازی‌هایی که می‌توانید برای دستگاه خود تهیه کنید، دیسک بازی است. خرید بازی دیسکی ps5 به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت فیزیکی یک گیم را تهیه کرده و تا آخر عمر آن را داشته باشید. حتی برخی از افراد اقدام به تهیه کلکسیون از این دیسک‌ها می‌کنند تا برای خود یک یادگاری از هیجان‌انگیزترین دوران عمرشان درست کنند! بعد از خسته شدن از بازی نیز می‌توانید دیسک را به عزیزانتان داده یا بفروشید. خبر خوب اینکه پلی استیشن ۵ قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ps4 را هم دارد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با خرید پلی استیشن ۵ نیز بتوانید از دیسک‌های بازی ps4تان استفاده کنید.
درست است که بسیاری از افراد علاقمند خرید بازی دیسکی پلی استیشن ۵ هستند؛ اما باید بدانند که این بازی‌ها گران‌تر هستند و برای خرید آنها ملزم به پرداخت بهای بیشتری هستید. در حال حاضر بازی Elden Ring گران‌ترین دیسک‌ بازی ps5 بازی است که برای خرید آن باید 2 میلیون تومان پول پرداخت کنید.

خرید بازی دیجیتال برای ps5

کمپانی سونی برای رفاه حال کاربران، اقدام به دیجیتالی کردن بازی‌ها کرده است. با این ایده شما به عنوان گیمر خیلی راحت می‌توانند بازی‌های مورد علاقه‌تان را به صورت دیجیتال و مجازی خریداری کنید. در واقع با داشتن ps5های دیجیتالی می‌توانید با کمک گیفت کارت‌ها خرید بازی‌های ps5 به صورت دیجیتالی را انجام دهید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به جدیدترین بازی‌های جهانی دسترسی داشته باشید. همچنین در هنگام خرید بازی‌ها دیگر نیاز نیست نگران تطابق اکانت دستگاه و ریجن بازی‌ها باشید؛ چراکه تمامی این مشکلات از بین رفته‌اند.
مهم‌ترین مزیت خرید بازی‌های دیجیتالی هزینه کمتر آنها است؛ به طوریکه قیمت آن‌ها تقریبا نصف انواع دیسکی است. همچنین با خرید بازی‌های دیجیتالی می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و همزمان به انجام بازی‌ها بپردازید؛ قابلیتی که در انواع دیسکی امکان‌پذیر نخواهد بود. با این حال بازی‌های دیجیتالی به دلیل نداشتن نسخه فیزیکی قابل نگهداری و تهیه کلکسیون نیستند. همچنین بعد از خرید بازی به هیچ وجه نمی‌توانید آن را به دیگران بفروشید.

جمع‌بندی

در هنگام خرید بازی برای پلی استیشن ۵ باید بودجه در دسترس و امکاناتی که از بازی انتظار دارید را مشخص کنید و با در نظر گرفتن خصوصیات هر یک، یکی از نمونه‌های دیسکی و یا دیجیتالی را انتخاب کنید. کالا بست فروشگاهی مطمئن برای خرید محصولات بازی و لوازم جانبی است که برای خرید بازی پلی استیشن ۵ می‌توانید به آن اطمینان کنید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما