براساس قیمت:

نمایش 1 - 2 کالا از 2

دوربین مدار بسته کوچک

دوربین مدار بسته کوچک برای مکان هایی کاربرد دارد که فضای نصب کم است و از دوربینهای رایج نمی توان استفاده نمود. دوربین ریز به دلیل اندازه و حجم کمی که دارد مورد توجه افرادی است که نسبت به زیبایی ظاهری محیط حساس هستند و نمی خواهند از دوربینهای معمولی استفاده نمایند.

دوربین مدار بسته کوچک بی سیم

یکی از قابلیتهای دوربینهای جدید انتقال تصویر به صورت وایرلس است که به جذابیتهای آنها افزوده و کاربران بیشتری را به استفاده از آنها سوق داده است. انتقال تصویر دوربین مدار بسته مخفی بیسیم به دو صورت لوکالی و ریموتی امکان پذیر است که در حالت اول کاربر باید در فاصله کمتر از 20 متر از دستگاه قرار داشته باشد تا بتواند از طریق نرم افزار روی گوشی خود تصاویر را دریافت نماید. در حالت ریموت نیز دوربین از طریق یک مودم به شبکه جهانی اینترنت متصل شده و تصویر را در بستر اینترنت انتقال می دهد و کاربر می تواند از هر کجای دنیا آن را دریافت نماید.

علاوه بر انتقال تصویر بیسیم این دوربینها قابلیت انتقال صدا از راه دور و به صورت وایرلس را دارند که صدای محیط اطراف را تا فاصله حدود 16 متر ضبط و ارسال می نمایند.

انواع دوربین مدار بسته مخفی

سیستم های نظارتی کوچک شامل مدل های متنوعی می شود که هرکدام کاربردهای مختص به خود را دارند و کاربر باید طریقه استفاده از آنها را که توسط سازنده بیان شده رعایت نماید. دوربین مخفی در سری دستگاه های ظریف با کاربرد خاص دسته بندی می شوند که در صورت عدم رعایت درست طرز کار آن ممکن است دستگاه دچار آسیب بشود.

از انواع دوربین کوچک می توان به دوربین فلتی، دوربین SQT و دوربین بندانگشتی اشاره نمود که همگی جزو دوربین مدار بسته شارژی به حساب می آیند و از رایج ترین ها هستند که طول عمر مناسبی داشته و برای مدت زمان طولانی می توان از آنها استفاده نمود اما مدل های دیگری نیز در بازار موجود می باشد اعم از دوربین ساعتی، سه راهی برق دوربین دار و سایر موارد که جنبه فانتزی دارند و بیشتر از چند ساعت نمی توان آنها را مورد استفاده قرار داد.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی

از عوامل تاثیر گذار در قیمت دوربین کوچک طول عمر، کیفیت و قابلیتهای آن می باشد. این نوع دوربین با توجه به ظرافتی که دارد طبیعتا نسبت به نوسانات برق و نیز دمای بالای دستگاه حساس است بنابراین دوربین مخفی ارزان از مدارات و تجهیزات الکترونیکی ضعیف تری بهره گرفته است و بالتبع طول عمر کمتری دارد.

عامل دیگر موثر بر قیمت دوربین مدار بسته کوچک مخفی امکانات آن است که از جمله مهمترین آنها قابلیت اتصال به اینترنت ،انتقال صدا و تصویر به صورت بیسیم هستند.

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

استفاده از یک دستگاه کوچک نظارتی برای خیلی از افراد می تواند جذاب و کاربردی باشد. با توجه به کوچک بودن این نوع دوربین کاربر می تواند بدون اینکه فضای زیادی از منزل خود را به آن اختصاص بدهد از امکانات انتقال تصویر و صدای بیسیم بهره مند شود. ارزانترین قیمت دوربین مدار بسته مخفی منزل را از فروشگاه کالا بست بخواهید.

استفاده از دوربین جاسوسی کوچک برای منزل رشد قابل توجهی داشته است و لذا کاربران باید به این نکته توجه نمایند که استفاده از این نوع دوربین در ساختمان و خانه باید با اجازه تمام ساکنین همراه باشد و اگر نه غیرقانونی بوده و جرم تلقی می شود.

خرید دوربین مدار بسته مخفی

برای خرید دوربین مدار بسته کوچک توجه به چند مورد اهمیت دارد؛ یکی نو بودن دستگاه و اینکه قبلا از آن استفاده نشده باشد (به این علت که استفاده نامناسب از دوربین طول عمر آنرا به شدت کاهش می دهد)، دیگری انتخاب یک دستگاه متناسب با نیاز کاربر و البته قابلیتهای واقعی که دوربین می تواند داشته باشد (در برخی مواقع ممکن است توقعات شخصی از یک دوربین مخفی انتزاعی و غیر واقعی باشد و در نتیجه هزینه ای بدون نتیجه برای وی در پی خواهد داشت).

بهترین دوربین مدار بسته کوچک

بهترین دوربین متناسب با موردی که می خواهد استفاده شود انتخاب می شود و باید کاربردهای مورد نظر کاربر را لحاظ نمود. مثلا قیمت دوربین مدار بسته کوچک دید در شب از مدل معمولی آن بالاتر بوده و ممکن است اینطور برداشت شود که چون قیمت آن بیشتر است پس از کیفیت بهتری برخوردار می باشد اما باید توجه داشت که از مدل دید در شب برای مواردی که دوربین مخفی مورد نظر است نمی توان استفاده نمود.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما