نمایش 1 - 1 کالا از 1

دوربین سیم کارت خور

دوربین مدار بسته با پیشرفت تکنولوژی و امکان ترکیب فن آوری های مختلف با هم روند تکاملی چشمگیری را سپری کرده که یکی از به روزترین انواع سیستم های نظارتی دوربین سیم کارتی است و به وسیله آن می توان یک سیستم مداربسته مستقل و کم حجم را جایگزین یک مجموعه دست و پا گیر و قدیمی نمود.

انواع دوربین سیم کارتی

دوربین مداربسته یک مجموعه ای از تجهیزات است که در کنار هم قرار می گیرند تا تصویر محیط را ذخیره نموده و انتقال بدهند. حال دوربین سیمکارتی بدون نیاز به سیم کشی و استفاده از وسایل حجیم و متعدد تمام وظایف یک سیستم نظارتی را انجام می دهد و با توجه به نیازهای مختلف کاربران انواع مختلف این دوربین در بازار وجود دارد که متناسب با محیط نصب انتخاب می شوند.

دوربین سیمکارتی چرخشی

دوربین چرخشی یکی از محبوب ترین دستگاه های نظارتی است چرا که به کاربر این امکان را می دهد تا به جای دریافت تصویر در یک جهت ثابت زوایای دیگر محیط را با استفاده از یک لنز تحت نظر قرار بدهد. دوربین اسپیددام سیم کارت خور از یک موتور دوار بهره می برد که قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 120 درجه عمودی را دارد.

دوربین سیمکارت خور لامپی

این نوع دوربین بدون نیاز به هیچ وسیله اضافی به سرپیچ لامپ های معمولی متصل شده و بر خلاف مدل وای فای به صورت مستقل انتقال تصویر را انجام می دهد.

دوربین سیم کارت خور شارژی

تغذیه دوربین مدار بسته یکی از دغدغه های استفاده کنندگان می باشد که موقع قطع برق کل سیستم نظارتی از کار می افتد و برای رفع این نقص از باتری های UPS استفاده می شود که هزینه آنها بالاست. دوربین خورشیدی که به یک پنل سولار متصل هستند دارای باتری پشتیبان بوده و می توانند از آن تغذیه نمایند.

مینی دوربین سیم کارت خور

دوربین سیم کارتی کوچک برای استفاده های خاص می باشد و نوع سیم کارتی آن با توجه به انتقال تصویر آنلاین مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است اما نکته قابل توجه در خصوص این نوع دوربین سیمکارتی ظرافت آنهاست که برای استفاده های کوتاه مدت در حد چند دقیقه می باشند و در غیر اینصورت طول عمر دستگاه به شدت کاهش می یابد.

قیمت دوربین مدار بسته سیم کارت خور

این نوع دوربین بیسیم با توجه به اینکه برای انتقال تصویر به مودم نیاز ندارد و این کار را از طریق اینترنت سیم کارت انجام می دهد هزینه بالاتری را نسبت به دوربین های وای فای دارا می باشد اما قیمت دوربین سیم کارتی از مجموع یک مودم و یک دوربین قابل اتصال به اینترنت ارزان تر است.

خرید دوربین سیم کارتی

استفاده از تک دوربین مدار بسته سیم کارت خور به جای یک سیستم مدار بسته با لوازم متعدد یک انتخاب وسوسه انگیز است اما در این بین باید به معایب دوربین سیمکارتی توجه نمود که مهم ترین آن این است که اگر قوانین مربوط به رجیستری برای تجهیزات بالاتر از 2G اجرایی شود احتمال از رده خارج شدن آنها دور از انتظار نیست هر چند که تا کنون هیچ موردی در این ارتباط گزارش نشده است.

از این سیستم های نظارتی به عنوان دوربین سیم کارتی منزل یا دفتر یاد می شود و با توجه به اینکه حافظه آن روی خود دستگاه است برای مکانهایی که قابل تردد عمومی باشد به این علت که امکان سرقت دوربین و بالتبع حافظه آن وجود دارد مناسب نیستند؛ بهترین دوربین سیم کارت خور با توجه به نیاز کاربر و محیط نصب انتخاب می شود اما در بین انواع 3G، 4Gو 5G دوربین سیم کارتی 4G جزو پرطدفدارترین هاست چرا که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد.

برای انتخاب بهینه می توانید از کارشناسان مجموعه کالا بست مشاوره گرفته تا بهترین و ارزان ترین محصول را تهیه نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما