براساس قیمت:

نمایش 1 - 4 کالا از 4

پنل و آیفون تصویری تک نما

آیا به فکر خرید آیفون تصویری و پنل در بازکن خوب و با کیفیت هستید؟ تا چه حد با آیفون تصویری تک نما آشنایی دارید؟ آیفون تصویری تکنما یکی از انواع خوب و با کیفیت آیفون‌های تصویری در داخل ایران است. این نوع آیفون تصویری با توجه به کیفیت بالایی که دارد، توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. شاید شما نیز با کسب اطلاع در رابطه با ایفون تصویری و پنل آیفون تصویری تک نما جزو طرفداران آن شوید. پس اگر قصد دارید که در مورد آیفون تصویری تک نما اطلاعات جامع و مفیدی را کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی پنل و آیفون تصویری تک نما

طراحی آیفون تصویری تک نما با استفاده از بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا صورت گرفته است. همین موضوع سبب شده است که آیفون تصویری تک نما از ویژگی‌های خوب و رضایت بخشی برخوردار است. حجم خرید بالای آیفون تصویری تک نما توسط کاربران، بیانگر این است که این نوع آیفون تصویری همواره از ویژگی‌های رضایت بخشی برخوردار است.
در طراحی آیفون تصویری تکنما از قطعات بسیار با کیفیتی استفاده شده است. همین موضوع نیز سبب شده است که این نوع آیفون از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخودار باشد. این موضوع بیانگر این است که احتمال خرابی و بروز عیب و نقص در آیفون تصویری تک نما بسیار پایین است. کیفیت مناسب و طول عمر بالا را می‌توان از ویژگی‌های بسیار خوب آیفون تصویری تک نما دانست.
نوبتی هم که باشد نوبت به معرفی پنل آیفون تصویری تک نما می‌رسد. پنل آیفون یکی از مهم‌ترین اجزای هر آیفون به شمار می‌آید و می‌توان گفت که عملکرد اصلی آیفون تصویری ارتباط زیادی به کیفیت پنل دارد. پنل آیفون تصویری تک نما نیز از ویژگی‌های بسیارخوبی همچون مقاومت بالا، کیفیت و طول عمر بالا برخوردار است. پنل آیفون تصویری تکنما دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن‌ها از جهات مختلف بایکدیگر متفاوت هستند. ویژگی مشترکی که میان انواع مختلف آیفون تصویری تک نما و پنل‌های آیفون تصویری تک نما وجود دارد، این است که تمامی آن‌ها دارای کیفیت بالایی هستند.

انواع مختلف آیفون تصویری تکنما

همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم، آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری تکنما دارای انواع مختلفی هستند. این دسته از محصولات با توجه به نیاز مردم در انواع مختلف طراحی و تولید شده اند. شناخت کامل و دقیق در رابطه با انواع این دسته از محصولات جزو موارد ضروری به حساب می‌آید که خریداران بایستی در رابطه با آن اطلاعات جامعی داشته باشند. آیفون‌های تصویری تک نما به طور معمول در سری‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

✔ سری C

سری C از سری آیفون‌های تصویری شیک و زیبای برند تک نما هستند. این نوع آیفون‌ها به طور معمول در اندازه‌های ۴.۳ و ۷ اینچ طراحی و تولید می‌شوند. رنگ این سری از آیفون‌های تصویری مشکی است و تمامی آن‌ها مجهز به دکمه‌های لمسی هستند. از ویژگی‌های خوب سری C آیفون‌های تصویری تک نما می‌توان به صفحه نمایش‌های رنگی با امکان وضوح تصویر بالای آن‌ها اشاره نمود.

✔ سری F

این سری از آیفون‌های تصویری تک نما از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند. آیفون‌های تصویری سری F در اندازه ۱۰ اینچ طراحی و ساخته می‌شوند. از ویژگی‌های خوب این سری نیز می‌توان به کیفیت تصویر بالای آن‌ها و فراخوانی آسانسور اشاره نمود.

✔ سری E

سری E از آیفون‌های تصویری تک نما از محبوبیت بسیار بالا برخوردار هستند. این سری از آیفون‌های تصویری تک نما در اندازه‌های ۴.۳ و ۷ اینچ طراحی و تولید می‌شوند. از قابلیت‌های بسیار جالب این سری از آیفون‌ها می‌توان به قابلیت اتصال آن‌ها به هندزفری اشاره نمود. علاوه بر این مورد این سری از آیفون‌ها دارای گوشی نمی‌باشند. برای صحبت با افراد مراجعه کننده فقط به فشردن یک دکمه نیاز دارید.

✔ سری D

آیفون‌های تصویری تک نما سری D دارای قیمت کاملا اقتصادی و کیفیتی کاملا مناسب هستند. این سری از آیفون‌ها در اندازه‌های ۴.۳ و۷ اینچ طراحی و تولید می‌شوند و دارای ظاهری شیک و مناسب، با صفحه نمایش لمسی و کیفیت تصویر بالا هستند. از قابلیت‌های این سری از آیفون‌ها می‌توان به پشتیبانی از پنل‌های کدینگ اشاره نمود.

معرفی انواع پنل آیفون تصویری تک نما

پنل آیفون تصویری تک نما نیز دارای انواع مختلفی است. همین موضوع سبب شده است که خریداران در هنگام خرید با تنوع بالایی مواجه شوند. به طور کلی پنل آیفون تصویری تکنما دارای دو گروه مختلف است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

● پنل‌های نامبرینگ

از پنل‌های مناسب و با کیفیت آیفون‌های تصویری تک نما می‌توان به پنل‌های نامبرینگ اشاره نمود. این نوع پنل‌ها از کیفیت مطلوب و قانع کننده و حجم فروش بالایی برخوردار هستند. از پنل‌های نامبرینگ می‌توان به انواع زیر اشاره نمود.
✔ یک واحدی
✔ دو واحدی
✔ سه واحدی
✔ پنج واحدی
✔ شش واحدی
✔ هفت واحدی
✔ هشت واحدی
✔ نه واحدی
✔ ده واحدی

● پنل کدینگ

پنل کدینگ یکی دیگر از انواع پنل‌های آیفون تصویری تک نما است. پنل کدینگ به طور معمول در ساختمان‌هایی که بیشتر از ۱۰ واحد دارند کاربرد دارد. پنل‌های کدینگ دارای دو نوع کارتی و پسوردی هستند. کاربرد این نوع از پنل‌ها بیشتر در ساختمان‌های بزرگ دیده می‌شود.

قیمت آیفون تصویری و پنل آیفون تک نما

در رابطه با قیمت آیفون تصویری و پنل آیفون تک نما همواره نمی‌توان اطلاعات زیادی را ارائه داد؛ زیرا قیمت این دسته از محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که می‌دانید آیفون‌ها تصویری و پنل‌ آیفون تک نما دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. همچنین کیفیت محصول نیز جز عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنل و آیفون تصویری تک نما است. اما به طور معمول آیفون و پنل آیفون تصویری تک نما در قیمت‌های ارزان و مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شوند. جدا از این مورد قیمت محصول به فروشگاه عرضه کننده نیز بستگی دارد. با توجه به این عوامل تاثیر گذار نمی‌توان قیمت معینی را برای پنل و آیفون تصویری تک نما تعریف نمود.

خرید پنل و آیفون تصویری تک نما

امروز تعداد فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات تک نما بسیار زیاد و متنوع هستند. سعی کنید برای خرید آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری تک نما، فروشگاه مناسب و معتبری را انتخاب کنید. شما می‌توانید خرید این دسته از محصولات را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید. در نظر داشته باشید که فروشگاه‌های معتبر خدمات بهتری را ارائه می دهند. در هنگام خرید محصول به کیفیت و اصالت کالا توجه کافی داشته باشید. در انتخاب مدل آیفون توجه داشته باشید و همچنین سعی کنید که آیفون و پنل آیفون تصویری را در مدل مورد نیاز خود خریداری کنید. در نظر داشته باشید که یک خرید مناسب تا مدت‌ها شما را از خرید دوباره همان محصول بی‌نیاز می‌سازد.

بهترین مجموعه برای خرید عمده صفحه دم دری و آیفون تصویری تک نما

اگر شما نیز به دنبال یک مجموعه مناسب برای خرید عمده آیفون تصویری و صفحه دم دری آیفون تصویری تک نما هستید، ما مجموعه کالا بست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه کالابست به عنوان بزرگترین و بهترین مجموعه عرضه کننده در بازکن و آیفون تک نما فعالیت می‌کند. محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می‌شوند، همگی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. مجموعه کالا بست کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید. اگر شما نیز قصد دارید محصولات خود را در کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید می‌توانید مجموعه کالا بست را به عنوان بهترین مجموعه انتخاب کنید.

سخن پایانی

آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری تک نما از سری محصولات بسیار با کیفیت در بازکن و ایفون در بازار ایران به شمار می آید. این دسته از محصولات در انواع مختلفی تولید می‌‌شوند و تنوع بالای آنها سبب شده است که کاربران بتوانند متناسب با نیاز و بودجه مورد نظرشان خرید خود را انجام دهند. در این مقاله به معرفی انواع مختلف این دسته از محصولات پرداختیم و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. در نظر داشته باشید که قیمت این نوع محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این رو نمی‌توانیم قیمت دقیق محصول را تعریف کنیم. اگر به دنبال اطلاع از قیمت و خرید آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری تک نما هستید می‌توانید به مجموعه کالا بست مراجعه کنید. با توجه به مطالبی که در این مقاله شرح دادیم می‌توانید شناخت دقیقی در رابطه با محصولات تک نما داشته باشید و در نتیجه خرید مطمئن‌تری را انجام دهید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما