براساس قیمت:

نمایش 1 - 12 کالا از 14

لوازم جانبی دزدگیر اماکن

دزدگیرهای الکترونیک از جمله تجهیزات حفاظتی هستند که استفاده از آن‌ها می‌تواند از ضرر و زیان‌های مادی و جانی جلوگیری کند. یکی از انواع دزدگیرهای الکترونیک که در سالیان اخیر طرفداران بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است، دزدگیر اماکن است.

دزدگیر اماکن را می‌توان یکی از مهم‌ترین تجهیزات مدرن ضد سرقت در سالیان اخیر دانست که با قرارگیری در کنار یک سری لوازم جانبی توانسته است کمک بسیاری به افراد در جلوگیری از وقوع سرقت کند. در این مطلب سعی داریم به بررسی مهم‌ترین لوازم جانبی دزدگیر اماکن بپردازیم. بنابراین اگر متقاضی خرید این دسته وسایل هستید، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

سیستم دزدگیر اماکن

در پاسخ به چیستی دزدگیر اماکن باید بگوییم که وسیله‌ای الکترونیکی است که می‌تواند شما را از ورود افراد به مکان‌هایی خاص همچون منزل یا محل کار باخبر نماید. هنگامی که فردی غریبه به حریم خصوصی تعیین شده توسط این دستگاه ورود پیدا می‌کند، این دزدگیر به صورت خودکار با ارسال پیام به فرد این اتفاق را اطلاع رسانی می‌کند.

مهم‌ترین کاربردهای دزدگیر اماکن عبارتند از:

  • افزایش امنیت
  • جلوگیری از سرقت
  • جلوگیری از وقوع جرایم مختلف
  • اطلاع رسانی در هنگام وقوع جرم

 منظور از لوازم جانبی دزدگیر اماکن

منظور از لوازم جانبی دزدگیر اماکن مجموعه لوازم و وسایلی است که با قرارگیری در کنار این دزدگیرها فعالیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. به عبارتی می‌توان گفت که لوازم جانبی دزدگیرهای مخصوص اماکن باعث می‌شود تا کیفیت فعالیت این دزدگیرها آسان شود و دقت بیشتری داشته باشند. به همین دلیل است که گفته می‌شود این لوازم جانبی اهمیت بسیار بالایی دارد و بدون وجود آن‌ها ممکن است شاهد نقص در عملکرد سیستم‌های حفاظتی باشیم. در ادامه به معرفی انواع لوازم جانبی دزدگیر ساختمان خواهیم پرداخت:

 آداپتور دزدگیر اماکن

آداپتور یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی ساخته شده برای دزدگیرهای اماکن است که وظیفه تبدیل برق شهری (ورودی به دزدگیر) به برق قابل استفاده سیستم را برعهده دارد. البته برخی از دزدگیرها از ترانس برای اینکار استفاده می نمایند و بدون وجود این دستگاه تقریبا کار کرد دزدگیرهای اماکن غیر ممکن است. لازم به ذکر است که آداپتورها خود دارای انواع مختلفی هستند که در بازار شاهد وجودشان هستیم.

 آژیر دزدگیر اماکن

آژیر یکی دیگر از لوازم جانبی کاربردی دزدگیرهای ساختمان است که وظیفه اطلاع رسانی به افراد در هنگام ورود افراد غیر مجاز به مکان‌های تعیین شده را برعهده دارد. آژیرها در اندازه‌ها و سایزهای مختلف و همچنین قابلیت‌های متفاوت طراحی و ساخته و وارد بازار می‌شوند.  

 باتری دزدگیر اماکن

از آنجایی که نیاز است حتی در زمان قطع بودن برق نیز دزدگیرهای اماکن به فعالیت خود ادامه دهند از باتری‌هایی مخصوصی استفاده می‌شود که در زمان عدم دسترسی به برق انرژی مورد نیاز سیستم را تامین می‌کند.

 چشمی دزدگیر اماکن

چشمی دزدگیر از دیگر لوازم جانبی مهم در دزدگیرهای مخصوص اماکن است که با فعالیت خود ورود و خروج افراد را مورد بررسی قرار می‌دهند و هر گونه ورود غیر مجاز به سیستم اطلاع رسانی می‌کنند. به عبارتی می‌توان گفت که این وسیله همچون چشم بینای سیستم شما عمل می‌کند که از انواع مختلفی برخوردار است و می‌تواند فضای گسترده‌ای را مورد بررسی قرار دهد.

 دیگر لوازم جانبی دزدگیر اماکن

تا اینجا به معرفی برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی دزدگیر منزل پرداختیم. برخلاف تصور عموم این لوازم جانبی تنها به گزینه‌های نام برده محدود نمی‌شود. از دیگر لوازم جانبی دزدگیر ساختمان که بسیار کاربردی هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • فلاشر مخصوص دزدگیر
  • تلفن کننده بی‌سیم
  • آنتن جی اس ام
  • پدال اعلام سرقت
  • پنل مرکزی
  • دتکتور مخصوص دود
  • ریپیتر یا افزایش دهنده برد سیگنال
  • ریموت اعلام سرقت
  • سنسور شکست شیشه و سنسور مخصوص دود
  • شوک سنسورهای بی‌سیم
  • کاورهای آهنی محافظتی
  • مگنت
  • پایه سنسور
  • شوک سنج و سنسور تشخیص حرکت
  • جعبه ضد آب و قاب آژیر
  • دکمه شاسی بی‌سیم
  • سیرن آتش نشانی فلاشردار

لوازم و تجهیزات نام برده هر کدام برای انجام وظیفه خاصی طراحی و ساخته شده است به همین دلیل شاهد تفاوت در قیمت و کار کرد آن‌ها هستیم.

 قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن

نوسانات بازار باعث می‌شود تا نتوانیم هزینه دقیقی را به عنوان قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن معرفی کنیم. به همین دلیل ناچاریم به بررسی مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی این قسمت بپردازیم. قیمت لوازم جانبی دزدگیر ساختمان با توجه به نوع وسیله، جنس، کیفیت، برند سازنده، ویژگی‌ها و همچنین مجموعه انتخاب شده برای خرید متفاوت است.

قطعا شما با ایجاد تغییر در هر یک از این فاکتورها می‌توانید هزینه‌ها را به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش دهید.

بهترین راه ممکن برای اطلاع یافتن از هزینه‌های لوازم جانبی مخصوص دزدگیر منزل مراجعه به وب سایت های فعال در این زمینه است. با این روش می‌توانید از آخرین قیمت‌ها اطلاع یابید.

 چگونه می‌توان هزینه خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن را کاهش داد؟

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید نسبت به خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن ارزان اقدام کنید، هیچ جای نگرانی نیست. شما به راحتی با انتخاب یک مجموعه معتبر که در زمینه فروش این دسته لوازم فعالیت دارد، می‌توانید هزینه‌های خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید.

کالابست یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که با فروش عمده لوازم جانبی دزدگیر اماکن توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. به همین دلیل است که گفته می‌شود با کمک این مجموعه می‌توان به راحتی هزینه‌های خرید را به طور قابل توجهی کاهش داد.

بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن کدام است؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر منزل کدام است، باید ببینیم چه عواملی باعث می‌شود تا یک مجموعه به عنوان بهترین مرکز در زمینه کاری خود در نظر گرفته شود؟

بنا بر تجربه عمومی اگر یک مجموعه فروشگاهی بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس بازار را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین به ارائه خدمات قبل و بعد از فروش بپردازد، به عنوان بهترین فروشگاه در زمینه کاری خود شناخته می‌شود.

از آنجایی که کالابست تمامی ویژگی‌های بیان شده را دارد، می‌توان از این مجموعه به عنوان بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن یاد کرد.

 

 

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما