براساس قیمت:

نمایش 1 - 4 کالا از 4

  • آیفون تصویری کوماکس CDV-70KMB
    تخفیف!

    آیفون تصویری کوماکس CDV-70KMB

    قیمت اصلی ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۹۶۰,۰۰۰ تومان است. %5
  • آیفون تصویری کوماکس CDV-70KMW
    تخفیف!

    آیفون تصویری کوماکس CDV-70KMW

    قیمت اصلی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان است. %5
  • آیفون تصویری کوماکس CDV-70M
    تخفیف!

    آیفون تصویری کوماکس CDV-70M

    قیمت اصلی ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان است. %5
  • آیفون تصویری کوماکس CDV-70
    تخفیف!

    آیفون تصویری کوماکس CDV-70

    قیمت اصلی ۲,۵۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۴۸۰,۰۰۰ تومان است. %2

پنل و آیفون تصویری کوماکس

پنل و آیفون تصویری کوماکس از بهترین و محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط برند کوماکس محسوب می‌شوند. در واقع این نوع پنل و آیفون‌ها براساس سلیقه مصرف کنندگان طراحی شده‌اند و کسب رضایت مشتریان، هدف اصلی این برند است. همان طور که می‌دانید پنل آیفون از اصلی‌ترین اجزای آیفون به شمار می‌آید که انواع مختلفی از آن در بازار یافت می‌شود؛ از این رو در صورت‌عدم آگاهی و نداشتن شناخت کافی، ممکن است هنگام انتخاب پنل آیفون تصویری با مشکل مواجه شوید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی آیفون و پنل کوماکس بپردازیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی پنل و آیفون کوماکس

محصولات کوماکس نزد مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در حقیقت این برند، پنل و آیفون‌هایی با کیفیت بسیار بالا و طراحی جذاب ارائه نموده است که دارای گواهینامه‌های بین المللی و استانداردهای جهانی می‌باشند. نصب آیفون و پنل کوماکس بسیار ساده و آسان است؛ زیرا طراحان آن صفحاتی با اندازه بسیار دقیق و مناسب برای آن در نظر گرفته اند.
قابلیت ضبط تصاویر، اولین ویژگی آیفون کوماکس می‌باشد که کاربر می‌تواند در صورت تمایل تصاویر و فیلم‌های ضبط شده را چک نماید. از دومین ویژگی آیفون‌های کوماکس می‌توان به قابلیت برقراری ارتباط میان واحدهای یک ساختمان اشاره نمود. در واقع تمامی واحدهای مختلف یک ساختمان می‌توانند با یکدیگر به راحتی و بدون نیاز به تلفن ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این نگهبان ساختمان نیز با شماره گیری هر واحد می‌تواند در کمترین زمان با آن‌ها ارتباط برقرار نماید. ابعاد متنوع نمایشگر آیفون کوماکس یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فرد این محصول است. برند کوماکس نمایشگرهای بسیار متنوعی بین (۳ تا ۱۰) اینچ را تولید و عرضه نموده است.
شما می‌توانید با توجه به فضای داخلی خود یک نمایشگر مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. در بازار این نمایشگرها در انواع کلیدی، تمام لمسی، شاسی دار، ال سی دی و ال‌ای دی وجود دارند. در بین این نمایشگرها مدل ال‌ای دی به دلیل شفافیت بالا، بسیار محبوب است. مدل تمام لمسی برند کوماکس نیز بدون گوشی طراحی شده و بسیار پر فروش است.
تا این جای مطالب در مورد آیفون تصویری کوماکس صحبت کردیم و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم. حال می‌خواهیم به بررسی پنل‌های کوماکس بپردازیم. پنل‌ کوماکس از لنزهایی با کیفیت بسیار بالا جهت انتقال تصاویر برخوردار هستند. همچنین برد صوت‌های قوی برای رساندن صدایی بدون نویز و شفاف دارند. این پنل‌ها در تمامی مدل‌های موجود دارای چراغ‌های ال‌ای دی هستند که برای انتقال تصاویر در تاریکی، نور لازم را تامین می‌کنند که به آن پنل تصویری دید در شب نیز گفته می‌شود. پنل کوماکس یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین تجهیزات ساخته شده است و برای نصب در محیط‌های بیرونی یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. این مدل پنل‌ها در برابر ضربه، گرما و سرما، دوام بسیار بالایی دارند.

انواع مختلف آیفون و پنل کوماکس

آیفون و پنل کوماکس در تنوع و طراحی‌های زیبایی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند. طراحی منحصر به فرد این محصولات باعث زیبایی هر چه بیشتر ساختمان شما می‌شود. پنل کوماکس در مدل‌های تک واحدی از کاربری‌های متفاوت و تنوع زیادی برخوردار است. به عنوان مثال پنل تک واحدی روکار برای پشت درب واحد بسیار مناسب است و پنل تک واحدی توکار نیز برای محیط‌های بیرونی یک گزینه عالی به شمار می‌آید. همچنین مدل‌های طبقاتی شامل دو سری DRC-NAC2 و DRC-NUC می شود.
همان طور که در مطالب قبلی هم ذکر شد، پنل یکی از قطعات اصلی آیفون تصویری محسوب می‌شود. در واقع هر آیفون شامل ۴ قطعه اصلی است که پنل با مانیتور تصویری شما مستقیما ارتباط برقرار می‌کند. در حال حاضر در بازار انواع متنوعی (برند) از پنل آیفون تصویری وجود دارد که در بین آن‌ها پنل کوماکس حرف اول را می‌زند. پنل آیفون تصویری کوماکس مدل UCM ۴ یکی از پنل‌های بسیار محبوب و پرفروش است که دارای ویژگی‌های بی‌نظیر و فوق العاده‌ای می باشد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها موارد زیر است:
● قابلیت تنظیم‌سازی صدا
● انتقال تصاویر با کیفیت عالی
● دارای لنز رنگی
● دارای چراغ ال‌ای دی در بالای دوربین جهت تامین نور
● دارای دکمه‌های شاسی ضد آب
● دارای قابلیت دوربین چرخشی
● جنس بدنه مقاوم
علاوه بر موارد ذکر شده مدل‌های دیگری از آیفون و پنل کوماکس در بازار وجود دارند که عبارتند از:
1. آیفون کوماکس مدل pnc ۴
2. آیفون کوماکس DCR-4UC
3. پنل تصویری کوماکس DCR- 41UN
4. پنل تصویری کوماکس مدل AC2 16- DCR
در بین مدل‌های گفته شده قیمت آیفون تصویری کوماکس مدل pnc ۴ نسبت به سایر مدل‌های دیگر مناسب و مقرون به صرفه‌تر است؛ زیرا از امکانات کم‌تری برخوردار است. اما از لحاظ طول عمر و کیفیت ساخت با مدل‌های گران تر، تفاوت چندانی ندارد. اگر به قابلیت و امکاناتی مانند ارتباط داخلی و صفحه نمایش بزرگ نیاز ندارید این مدل آیفون برای شما مناسب‌تر است.

قیمت پنل و آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا توانسته‌ است در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند. شما می‌توانید با خرید آیفون‌های تصویری کوماکس، از قابلیت و مزایای منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید. بسیاری از افراد قبل از خرید محصولات کوماکس قیمت آن را جویا می‌شوند، اما در مورد قیمت آیفون و پنل کوماکس نمی‌توان اطلاعات دقیقی را ارائه داد. در واقع قیمت پنل و آیفون‌های کوماکس در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار بسیار متفاوت است.
اما نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که آیفون و پنل‌های کوماکس به دلیل کیفیت بسیار بالای قطعات و تکنولوژی به کار رفته در آن، طول عمر بالایی دارند. از این رو محصولات کوماکس در برابر قیمت خود، ارزش خرید دارند و نیاز مشتریان را برطرف می‌کنند.

خرید پنل و آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود که با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و برندها بایستی بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. در واقع برای خرید پنل و آیفون تصویری کوماکس با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، بایستی به یک سایت معتبر مراجعه کنید و این محصول کاربردی را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.
مشتریان هنگام خرید پنل و آیفون کوماکس باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند و آن هم بودجه می‌باشد که باید با توجه به آن مشخص کنند چه فاکتورهایی برای آن‌ها حائز اهمیت است. بنابراین هنگام خرید بهترین کار این است که ابتدا سلیقه و هدف خود را جهت خرید چنین محصولاتی مشخص کنید و پس از آن فاکتورهای دیگر را در نظر بگیرید. این فاکتورها عبارتند از:
● شرکت سازنده یا برند تولید کننده: در حال حاضر آیفون و پنل کوماکس از برندهای پرفروش بازار به شمار می‌آیند و از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند؛ از این رو می‌توانند هر سلیقه‌ای را پوشش دهند.
● ضمانت نامه یا میزان گارانتی: هنگام خرید، توجه به گارانتی محصول از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود به خصوص برندهای معتبری که گارانتی واقعی به مشتریان ارائه می‌دهند. دقت داشته باشید که برند کوماکس، یک سال گارانتی تعویض دارد.
● پنل آیفون تصویری: پنل یکی از اجزای اصلی آیفون تصویری محسوب می‌شود و توجه به آن بسیار مهم است؛ زیرا به کمک آن انتقال تصاویر، شماره گیری واحد، انتقال صدا و غیره انجام می‌شود.

بهترین مجموعه برای خرید عمده پنل و آیفون تصویری کوماکس

اگر شما به دنبال یک مجموعه خوب برای خرید آیفون و پنل کوماکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، کالا بست یکی از مجموعه‌های مطرح در زمینه فروش آیفون تصویری و پنل آیفون کوماکس محسوب می‌شود. این مجموعه محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما عزیزان با مراجعه به این مجموعه می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود، محصول مورد نیازتان را به راحتی خریداری نمایید.

حرف آخر

آیفون و پنل کوماکس یکی از مجصولات بسیار عالی در بازار ایران به شمار می آید. این روزها وجود یک آیفون تصویری در هر منزلی ضروری است. شما با داشتن این محصول می توانید سالیان متمادی از آن استفاده کنید و همیشه درب را برای افرادی که مشاهده می کنید و می شناسید، باز نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما