براساس قیمت:

نمایش 1 - 2 کالا از 2

  • دزدگیر GMK 910
    تخفیف!

    دزدگیر GMK 910

    ۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان
    ۹۷۰,۰۰۰ تومان بروزرسانی :
    %11
  • دزدگیر GMK 890
    تخفیف!

    دزدگیر GMK 890

    ۵,۵۳۰,۰۰۰ تومان
    ۷۱۰,۰۰۰ تومان بروزرسانی :
    %7

دزدگیر GMK

دزدگیر اماکن جی ام کا یکی از برندهای معروف موجود در بازار ایران است که که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار می باشد. انواع سیستم اعلام سرقت این برند شامل مدل های GMK-T1،  GMK-M1، GMK-Q1، GMK-890 و GMK-910 می شود.

دزدگیر جی ام کا یک امکانی که موقع فروش آن در اختیار مشتریان قرار می گیرد یک سال بیمه سرقت و آتش سوزی برای مکانی که دزدگیر در آن نصب می شود می باشد. هرچند که این ویژگی کاربرد چندانی برای مصرف کنندگان ندارد اما به لحاظ تبلیغاتی یکی از نقاط قوت این برند محسوب می شود.

بیمه سرقت ارائه شده توسط جی ام کا تا سقف 200 میلیون تومان است و برای سال اول استفاده به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد و از سال دوم تمدید آن به عهده مشتری می باشد.

نکته حائز اهمیت در خصوص بیمه سرقت اینست که صرف نظر از شرکت ارائه دهنده بیمه (ایران، اسیا، البرز، معلم و همه آنها) جبران خسارت شامل برخی از اجناس و لوازم مورد استفاده از جمله طلا، پول نقد و ارز، پیانو و برخی موارد دیگر نمی شود که این مربوط به قانون بیمه است و ربطی به شرکت های ارائه کننده ندارد. لذا استفاده کنندگان به این موضوع باید توجه داشته باشند که بیمه سرقت به تنهایی موجب آسایش خیال آنها نمی شود.

بهترین مدل دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن جی ام کا دارای 5 مدل است که بهترین های آن GMK-T1، GMK-890 و GMK-910 می باشند. به لحاظ کیفیت تمام این مدل ها محصول جی ام کا بوده و بالتبع از کیفیت یکسانی برخوردار می باشند اما ویژگی های آنها با هم متفاوت است. پرفروش ترین دزدگیر جی ام کا مدل GMK-M2 یا GMK-890 می باشد.

دزدگیر GMK-T1

این مدل ساده ترین دزدگیر منزل جی ام کا است که حداقل های یک سیستم امنیتی را دارا می باشد و تنها از طریق خط شهری کار می کند. برای مواردی که کاربر به دنبال یک سیستم ارزان باشد از این مدل استفاده می شود.

دزدگیر منزل GMK-890 یا GMK-M1

مدل 890 یکی از پر تقاضاترین محصولات برند جی ام کا است و از قابلیت های آن می توان به دارا بودن 8 زون با سیم و بیسیم، دارای 20 حافظه سخنگو برای اعلام سرقت و اعلام حریق، ذخیره سازی 10 شماره تلفن برای اعلام سرقت، قابلیت شنود از طریق برقراری تماس با سیمکارت دستگاه و قابلیت اتصال سیمکارت به پنل مرکزی نام برد.

دزدگیر اماکن GMK-910 یا GMK-M2

مدل 910 قابلیت تعریف 3 قسمت مجزا با رمز ورود اختصاصی را دارد، ضبط 60 واقعه اخیر در حافظه دستگاه به همرا تاریخ و ساعت، قابلیت حفاظت دو مرحله به این صورت که غیر فعال سازی دستگاه از طریق ریموت و اس ام اس با هم انجام می شود.

این مدل علاوه بر اتصال سیم کارت قابلیت اتصال به خط شهری را نیز دارا می باشد و از جمله ویژگی های آن دارا بودن 4 عدد رله کنترلی می باشد که می توان چهار وسیله برقی را از طریق آن کنترل نمود.

قیمت دزدگیر اماکن GMK

دزدگیر اماکن جی ام کا یکی از برندهای قابل اعتماد در بازار محسوب می شود و ویژگی بارز آن نسبت به سایر رقبایش دارا بودن بیمه سرقت می باشد.

GMK دارای سه مدل است که کمترین امکانات دزدگیر اماکن آن مربوط به مدل T1 است و بالتبع ارزانترین دزدگیر جی ام کا می باشد و مدل M2 یا 910 نیز گرانترین محصول این برند است که کاملترین امکانات را نیز دارا می باشد. اما پرفروش ترین دزدگیر GMK مدل M1 یا 890 است که قیمت آن با توجه به کیفیتش مقرون به صرفه می باشد.

خرید دزدگیر اماکن جی ام کا

دزدگیر منزل جی ام کا با توجه به دارا بودن بیمه سرقت و نیز مدل های مختلف که دارای ویژگی های متنوعی هستند یک انتخاب مناسب برای انواع اماکن محسوب می شود. برای دریافت راهنمایی و مشاوره خرید دزدگیر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی دزدگیر GMK جی ام کا

فروشگاه کالا بست بزرگترین مرکز فروش دزدگیر اماکن در ایران است که در راستای احترام به مشتریان خود به منظور داشتن حق انتخاب بهترین سیستم اعلام سرقت متناسب با نیاز و بودجه شان مفتخر است که نمایندگی برند GMK را داراست و می تواند بهترین قیمت و خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

فروش دزدگیر GMK در مجموعه کالا بست علاوه بر دارا بودن ضمانت اصالت کالا باعث می شود از خدمات پس از فروش این مجموعه نیز برخوردار شوید

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما