براساس قیمت:

نمایش 1 - 8 کالا از 8

پکیج دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته دارای اجزای مختلفی است که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا سیستم عملکرد مناسبی داشته باشد. به عنوان مثال هارد برای ضبط تصاویر استفاده می شود و اگر هم نباشد سیستم به کار خود ادامه می دهد اما کارایی لازم را ندارد. پکیج دوربین مداربسته شامل دستگاه ضبط کننده، دوربین، هارد، آداپتور، سوئیچ تغذیه، کابل و فیش می شود؛ البته لوازم جانبی دیگری هم مانند میکروفون، رک و مانیتور نیز شامل می شود که بسته به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

پکیج دوربین مدار بسته ارزان

باتوجه به متعدد بودن اجزای یک سیستم نظارتی برای اینکه قیمت تمام شده کاهش یابد می بایست هرکدام از قسمت ها را تا جایی که امکان دارد ارزان انتخاب نمود باید توجه داشت که در صورت توجه صرف به ارزان بودن کارایی سیستم دچار مشکل می شود مثلا برای متراژهای بالاتر از 100 متر نمی توان از کابل های معمولی استفاده نمود یا برای تعداد دوربین بالا نمی توان یک سوئیچ با آمپر پایین را جایگزین کرد. بنابراین در انتخاب پکیج ارزان دوربین مداربسته باید به حداقل کارایی مورد نیاز توجه داشت.

برای کاهش هزینه پک کامل دوربین می توان از دوربین های با کیس پلاستیی برای محیط های سرپوشیده استفاده نمود، دید در شب رنگی را صرفنظر کرده و به دید در شب معمولی اکتفا نمود، از رزولوشن تصویر پایین تر استفاده شود و راه کارهای دیگری که متناسب با محیط نصب می توان از آنها بهره گرفت.

انواع پکیج دوربین مداربسته

پک کامل دوربین مدار بسته شامل دستگاه ضبط کننده، هارد، دوربین، کابل، BNC، فیش و منبع تغذیه می شود که معمولا هارد را جزو پکیج لحاظ نمی کنند تا مشتری باسلیقه خودش نوع و حجم مورد نظر را انتخاب نماید.

مورد دیگر در رابطه با پک دوربین مدار بسته تعداد دوربین می باشد که تاثیر قابل توجهی در هزینه تمام شده دارد، مثلا تفاوت بین یک پکیج 4 تایی با 5 تایی فقط اضافه شدن مبلغ یک عدد دوربین نیست بلکه به جای استفاده از دستگاه 4 کاناله باید دستگاه 8 کانال را جایگزین نمود، باید منبع تغذیه با آمپر بالاتر را انتخاب کرد و بالتبع حجم هارد و تعداد فیش نیز در نوع و کیفیت نهایی پکیج تاثیر گذارند.

پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین های دیجیتال با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارند هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند. پک کامل دوربین مدار بسته IP شامل لوازم جانبی از جمله NVR، کابل و سوکت شبکه، منبع تغذیه یا آداپتور، سوئیچ شبکه و هارد می شود. هزینه تمام شده پکیج نظارتی تحت شبکه نسبت به دوربینهای AHD بالاتر است و این به علت کیفیت عالی آن می باشد.

قیمت پکیج دوربین مدار بسته

آنچه که در قیمت پک دوربین مداربسته تاثیر دارد تعداد دوربین و کیفیت آن می باشد؛ اگر تعداد دوربین ها از یک حد بالاتر رود هزینه تمام شده افزایش بیشتری می یابد و علت آن علاوه بر مابه التفاوت دوربین ها بالا رفتن هزینه لوازم جانبی سیستم می باشد.

بعد از تعداد، کیفیت لوازم پکیچ دوربین از عوامل تاثیر گذار بر قیمت می باشد. به عنوان مثال برای ذخیره سازی تصاویر از هارد با برند معروف وسترن دیجیتال WD استفاده می شود که دارای دو رنگ بنفش و سبز است که رنگ بنفش از نوع SURVEILLANCE می باشد که مخصوص سیستم نظارتی می باشد و قیمت آن از هارد سبز بالاتر است. مناسب ترین قیمت دوربین مدار بسته کامل را از کالا بست بخواهید.

بهترین پکیج دوربین مدار بسته

انتخاب بهترین پک دوربین مداربسته به محیط نصب دوربین و خواسته های کاربر بستگی دارد؛ مثلا به طور معمول دوربین دید در شب رنگی مزیت بالاتری نسبت به دید در شب معمولی دارد اما استفاده از این دوربین در قسمتی از حیات و مجاورت پنجره اتاق خواب به داشتن ال ای دی های روشنایی کار اشتباهی است، و یا استفاده از دوربین های بالت برای مکان هایی که نسبت طول به عرض آنها کم است. در مجموع برای یک انتخاب بهینه نظر یک کارشناس سیستم های نظارتی متناسب با نیاز کاربر امری ضروری است.

خرید پکیج دوربین مدار بسته

با توجه به گستردگی لوازم جانب تهیه پک کامل دوربین از یک مجموعه این امتیاز را دارد که یک سیستم متوازن به لحاظ کارایی و کیفیت خریداری می شود و همچنین از نظر هزینه، قیمت تمام شده برای کاربر ارزان تر است. مجموعه کالا بست علاوه بر فروش پک آماده دوربین مدار بسته ضمانت اصالت و کیفیت کالا را نیز به مشتریان ارائه می نماید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما