نصب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای ارتقای امنیت اماکن مختلف از جمله منزل، مغازه، کارخانه، شرکت، باغ و هرجای دیگری می باشد. سیستم اعلام سرقت انواع مختلف سیم کارتی، خط شهری و بیسیم را شامل می شود و دارای اجزایی مانند پنل مرکزی، چشمی دزدگیر، باتری، ریموت و آژیر می باشد.

نصب دزدگیر اماکن قدیمی

دزدگیرهای قدیمی که در حال حاضر در بازار موجود می باشند را با نام دزدگیر خط شهری می شناسند. این سیستم های امنیتی برای اطلاع رسانی به کاربر به خط شهری متصل شده و در صورت نیاز به اعلام خطر از طریق برقراری تماس هشدار مورد را نظر را انتقال می دهند.

نصب دزدگیر منزل قدیمی تقریبا منسوخ شده اما در صورت نیاز به استفاده از آن راه اندازی ساده ای دارد و می بایست دو رشته سیم از خط تلفن ثابت را به محل مورد نظر در دستگاه متصل و سپس شماره تلفن های مورد نظر کاربر را در منوی تنظیمات دستگاه وارد نمود.

نصب دزدگیر اماکن سیم کارتی

با پیشرفت تکنولوژی کیفیت دزدگیر اماکن نیز ارتقا یافت و قابلیت اتصال سیمکارت به پنل مرکزی سیستم اعلام سرقت اضافه شد که این قابلیت امکان برقرای ارتباط با دستگاه را از طریق ارسال و دریافت پیامک برای استفاده کنندگان میسر می نماید، کاربران دزدگیر با ارسال پیامک به دستگاه می توانند از راه دور سیستم اعلام سرقت را فعال و غیرفعال نمایند.

نصب دزدگیر منزل سیم کارتی بسیار راحت است اما باید به یک سری نکات از جمله قطع بودن برق ورودی و باتری دستگاه هنگام قراردادن سیم کارت داخل آن توجه نمود که در صورت عدم رعایت این نکته موجب سوختن سیستم GSM دستگاه می شود. پس از قرار دادن سیمکارت می بایست برق دستگاه را متصل و وارد منوی تنظیمات تماس و SMS شده و شماره تلفن های مورد نظر کاربر را در حافظه های مشخص شده وارد نمود.

نصاب دزدگیر اماکن

تکنسین های سیستم اعلام سرقت باید افراد متخصصی باشند و برخلاف نظر برخی افراد که فکر می کنند نصاب دزدگیر منزل به دانش و مهارت بالایی نیاز ندارد باید توجه داشت که نصب و راه اندازی دزدگیر علاوه بر داشتن مهارت در زمینه سیم کشی برق ساختمان، داکت کشی، پیچ و رول پلاک زدن و کارهای سخت افزاری به توانایی راه اندازی اپلیکیشن های مختلف انواع دزدگیر اماکن و تنظیمات نرم افزاری مربوطه نیز نیاز دارد.

قیمت نصب دزدگیر اماکن

عوامل موثر در هزینه نصب دزدگیر منزل تعداد سنسور و چشمی دزدگیر و متراژ سیم کشی است. کالا بست همواره تلاش نموده تا هزینه مشتریان خود را کاهش دهد و در این راستا اجرت نصب دزدگیر ساختمان در این مجموعه از تعرفه نظام صنفی پایین تر می باشد.

با توجه به اینکه نرخ اتحادیه نصب دزدگیر اماکن یک مرجع برای قیمت گذاری می باشد اما برای مصرف کنندگانی که دزدگیر خود را از مجموعه ما تهیه کرده باشند هزینه نصب دزدگیر ارزان تر تمام می شود.

خرید و نصب دزدگیر اماکن

همواره توصیه می شود که خرید و نصب دزدگیر توسط یک مجموعه مجرب صورت پذیرد تا علاوه بر حفظ گارانتی محصول هزینه تمام شده مصرف کننده کاهش یابد. فروشگاه کالا بست فروش و نصب دزدگیر منزل در تهران را به صورت توامان انجام می دهد تا تمام نیاز های مشتریان خود را پوشش دهد و علاوه بر محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش ارائه گارانتی معتبر را نیز به آنان تقدیم نماید.

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن

دزدگیر برای مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد که رویه نصب آن یکسان است و تنها تفاوت به کارگیری سنسورهای متناسب با نیاز کاربر و محیط مورد نظر می باشد. مثلا برای یک طلا فروشی نصب پدال دزدگیر اماکن، برای یک مغازه روش نصب بلندگو دزدگیر و برای یک دفتر نصب برنامه دزدگیر اماکن حائز اهمیت می باشد. بنابراین روش نصب دزدگیر اماکن یکسان بوده اما با توجه به محیط باید تدابیر لازم را اندیشید و از لوازم جانبی دزدگیر اماکن مورد نیاز استفاده نمود.

نصب چشمی دزدگیر اماکن

چشمی دزدگیر یکی از مهم ترین اجزای سیستم اعلام سرقت می باشد که در تهیه و نصب آن باید دقت لازم صورت پذیرد. اکثر چشم های موجود در بازار از نوع PIR هستند که نسبت به دما حساس می باشند و این ویژگی آنها منجر می شود تا نهایت دقت در نصبشان به عمل آید.

نکته حائز اهمیت در استفاده از چشمی مادون قرمز اینست که آنها را در مکانهایی که تغییرات سریع دمایی رخ می دهد مانند مجاورت منابع گرمایشی یا سرمایشی، جلوی درب ورودی یا پنجره ها و هر جای دیگری که ممکن است در مدت زمان کوتاهی دمای آن محیط تغییر نماید نصب نمود. مورد دیگری که در نصب سنسور های حرکتی باید توجه داشت ارتفاع آنهاست که معمولا در برگه راهنمای آنها نوشته شده اما به طور استاندارد ارتفاع حدود 2 متر برای همه چشمی ها قابل قبول می باشد.

تماس با ما