براساس قیمت:

نمایش 1 - 9 کالا از 9

هارد دوربین مدار بسته

هارد دوربین مدار بسته را می‌توان یکی از مهم‌ترین تجهیزات سیستم نظارتی دانست. چرا که بدون وجود این وسیله دوربین‌ها نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید هارد دوربین مدار بسته و انتخاب یک هارد مناسب و مرغوب طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با خرید هارد دوربین مداربسته از کالابست صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی جهت تهیه این وسیله هستید، مطالعه این نوشته  می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

هارد دوربین مدار بسته چیست؟

منظور از هارد دوربین مداربسته محلی است که جهت ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که هاردها حافظه دوربین شما هستند. به همین دلیل است که کیفیت‌شان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان به طراحی و ساخت این وسیله می‌پردازند که یکی از پرطرفدارترین آنها در بازار ایران برند وسترن دیجیتال (WESTERN DIGITAL) است.

 مزایای استفاده از هارد دوربین مداربسته

استفاده از هارد دوربین مدار بسته مزایایی دارد که باعث می‌شود تا این وسیله طرفداران بسیار زیادی بیابد. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از هارد اینترنال به شرح زیر است:

  • داشتن هزینه مناسب و مصرف کم انرژی
  • قابل استفاده برای دوربین‌های متنوع و مختلف
  • اطمینان بیشتر در هنگام ذخیره اطلاعات مهم
  • فضای ذخیره سازی بسیار زیاد جهت ذخیره اطلاعات

 بهترین هارد دوربین مدار بسته

هنگامی که فرد تصمیم به خریداری یک هارد مناسب برای دوربین مداربسته خود می‌گیرد، معمولا با این سوال مواجه می‌شود که بهترین هارد اینترنال بازار کدام است؟

ما به منظور کمک به این افراد قصد داریم در ادامه چند مورد از بهترین هاردهای اینترنال بازار را معرفی کنیم. این هاردهای پرطرفدار عبارتند از:

  • هارد 1 ترابایت بنفش اصلی وسترن دیجیتال
  • هارد 1 ترابایت وسترن سبز
  • هارد 2 ترا بنفش وسترن دیجیتال اصلی
  • هارد 4 ترابایت بنفش وسترن دیجیتال اصلی
  • هارد 500 وسترن سبز شرکتی
  • هارد اینترنال 8 ترابایت بنفش وسترن اصلی
  • هارد دیسک اینترنال 6 ترابایت بنفش

قیمت هارد دوربین مدار بسته

یکی از هزاران سوالی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته ممکن است در ذهن مشتریان شکل بگیرد این است که قیمت هارد دوربین مداربسته چقدر است؟ یا بهتر است بگوییم این قیمت چگونه تعیین می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت هارد اینترنال با توجه به نوع هارد، برند سازنده، حجم ذخیره سازی، ویژگی‌ها و همچنین مجموعه‌ای که برای خرید انتخاب می‌شود متفاوت است.

 خرید هارد دوربین مدار بسته ارزان قیمت

خرید هارد دوربین مداربسته ارزان قیمت یکی از اهداف مهم خریداران است. در واقع می‌توان گفت افراد زیادی دوست دارند با خرید یک هارد کم قیمت در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

توصیه ما به این افراد این است که اگر دوست دارید هارد اصل خریداری کنید بهتر است به منظور کاهش هزینه‌ها سراغ مجموعه‌ها و مراکزی بروید که به فروش عمده هارد و لوازم جانبی دوربین مدار بسته با قیمتی مناسب می‌پردازند. کالا بست یکی از بهترین این مجموعه‌ها است.

 راهنمای خرید هارد دوربین مدار بسته

برای اینکه بتوانید تجربه گر موفقیت در زمینه خرید هارد دوربین مداربسته باشید، لازم است در هنگام خرید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • هر چه ظرفیت یک هارد بیشتر باشد آن هارد بهتر است.
  • توجه به رنگ هارد که برای سیستم های نظارتی هاردهای سری SUVELLIANCE که به رنگ بنفش هستند مناسب ترند.
  • میزان رزولوشن یا بهتر است بگوییم کیفیت تصاویر تولید شده در هنگام خرید دوربین مدار بسته بسیار مهم می‌باشد.
  • لازم است تا در هنگام خرید این وسیله به نوع و مقدار فشرده سازی تصاویر، میزان حرکت تصاویر موجود و همچنین مدت زمان نگهداری از تصاویر توجه داشته باشید.

 بهترین مرکز برای خرید هارد اینترنال

هنگامی که سخن از خرید هارد دوربین مدار بسته می‌شود، یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد این است که کدام مرکز در زمینه فروش این وسیله توانایی بیشتری دارد و توانسته است به عنوان بهترین مجموعه در این عرصه شهرت یابد؟

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم از آنجایی که کالا بست سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه دارد و همچنین خدمات گسترده و ارزنده‌ای که در زمینه فروش این وسیله و سایر وسیله‌های مشابه به مشتریان ارائه داده است، موفق شده مسیر پیشرفت را پشت سر گذارد و به عنوان یکی از بهترین‌ها در عرصه کاری خود شناخته شود.

چرا بهتر است کالا بست را برای خرید هارد دوربین مداربسته انتخاب کنیم؟

هنگامی که کالابست به عنوان بهترین مرکز برای خرید هارد دوربین مدار بسته معرفی می‌شود، دسته‌ای از افراد با این سوال مهم مواجه خواهند شد که چرا توصیه می‌شود از این مجموعه برای خرید لوازم و تجهیزات مربوط به دوربین مدار بسته به خصوص هاردها کمک گرفته شود؟

مهم‌ترین مزایای خرید هارد دوربین مدار بسته از کالا بست به شرح زیر است:

  • تمامی محصولات موجود در فروشگاه کالا بست همگی از بهترین و مرغوب‌ترین لوازم بازار هستند که توسط برندهای معروف و نامی طراحی و ساخته شده‌اند. یه همین دلیل کیفیت راضی کننده‌ای دارند.
  • قیمت در نظر گرفته شده توسط مجموعه کالا بست برای فروش محصولات بسیار مناسب است. دلیل این امر را می‌توان فعالیت این مجموعه در زمینه فروش عمده لوازم جانبی دوربین مدار بسته دانست.
  • امکان دریافت مشاوره قبل از خرید یکی از مهم‌ترین مزایای خرید کالا از کالا بست است. مشاوران و متخصصان این مجموعه این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا قبل از خرید سوالات خود را مطرح کنند و راهنمایی بگیرند.
  • تمامی محصولاتی که توسط این مجموعه به فروش می‌رسد دارای گارانتی و ضمانت اصالت است. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید از این مجموعه متقاضیان بالایی داشته باشد.

خرید هارد اینترنال از کالابست

در این مطلب به بررسی هارد دوربین مدار بسته پرداختیم و اطلاعاتی را که لازم است هر فرد قبل از خرید این وسیله بداند در اختیار علاقه‌مندان قرار دادیم. همچنین گفتیم که کالابست یکی از بهترین مراکزی است که به صورت اینترنتی به فروش این وسیله می‌پردازد. با توجه به سخنان گفته شده اگر قصد تهیه این وسیله کاربردی را برای دوربین مداربسته خود دارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه استفاده نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما