ردیاب خودرو تهران

ردیاب خودرو تهران
ردیاب خودرو تهران

برای خرید بهترین انواع ردیاب خودرو و جی پی اس ماشین می توانید از صفحه مربوطه اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. فروشگاه کالا بست به عنوان معتبرترین مجموعه فعال در زمینه سیستم های امنیتی تلاش نموده بهترین و با کیفیت ترین ردیاب و جی پی اس (GPS) را با تنوع بالا در اختیار مشتریان خود بگذارد و دست آنها را برای انتخاب مناسب باز بگذارد. بهترین خرید ردیاب خودرو تهران را از کالا بست داشته باشید.

قیمت جی پی اس تهران

مهمترین مساله در زمینه کیفیت جی پی اس خودرو و ردیاب ماشین به دقت آن مرتبط می باشد (تقریبا تمام GPS های موجود در بازار در محیط های مسقف یا کار نمی کنند و یا دارای خطای زیاد می باشند). موارد بعدی در رابطه با کیفیت و بالتبع قیمت ردیاب امکانات آن از قبیل اپلیکیشن مورد استفاده، دارا بودن و یا نبودن آهنربا، قابلیت شنود و قدرت باطری دستگاه برای نگهداری شارژ می باشند.

نصب ردیاب خودرو تهران

کالا بست علاوه بر فروش ردیاب خودرو و جی پی اس ماشین با به کارگیری کاربلدترین تکنسین های آشنا به برق خودرو خدمات نصب ردیاب و جی پی اس را در شهر تهران به مشتریان خود ارائه می دهد.

هزینه نصب جی پی اس ماشین تهران

هزینه نصب ردیاب ماشین و جی پی اس خودرو در مجموعه کالا بست مقرون به صرفه می باشد. کالا بست تلاش نموده برای کاهش هزینه های مشتریان خود هزینه نصب GPS را کمتر از تعرفه نظام صنفی ارائه می دهد.

فروش جی پی اس خودرو تهران

جی پی اس خودرو تهران
جی پی اس خودرو تهران

کالا بست تلاش نموده با موجود نمودن بهترین انواع GPS های موجود در بازار نیاز مشتریان خود را رفع نماید. برای انتخاب ردیاب مناسب باید به نیاز خود توجه نمایید؛ برای مثال ردیاب برای خودرو است و یا موتور، ردیاب برای استفاده اشخاص مانند کودکان و شالمندان، ردیاب حیوانات و ردیاب وسایل. کالا بست فروش ردیاب ماشین و انواع GPS با کیفیت موجود در بازار را به همراه نصب ردیاب در تهران به مشتریان خود ارائه می دهد.

انواع جی پی اس تهران

ردیاب و جی پی اس انواع مختلفی دارد که آن را می توان به دو دسته ردیاب آهنربایی و ردیاب معمولی تقسیم بندی نمود. ردیاب آهنربایی دارای آهنربای قوی است که می توان آن را به اجسام و وسایل مختلف متصل نمود؛ این نوع ردیاب ها به عنوان ردیاب بی سیم شناخته می شوند و دارای باتری داخلی می باشند که هرچه قدرت باتری (ظرفیت باتری) بالاتر باشد مدت زمان بیشتری می توان از دستگاه استفاده نمود.

ردیاب معمولی دارای آهنربا نمی باشد و باتری داخلی آن هم قدرت زیادی ندارد و بالتبع کاربرد این نوع GPS هم متفاوت می باشد. این نوع جی پی اس باید به صورت مستقیم به برق متصل شود و نمی توان از آن به عنوان ردیاب بیسیم استفاده نمود. ردیاب برای کارکرد مناسب نیاز به تغذیه دارد و در صورت قطع تغذیه و برق ورودی باتری آن توان روشن نگه داشتن دستگاه برای مدت طولانی را ندارد. بنابراین باید در نظر داشت که که از GPS برای چه کاربردی می خواهید استفاده نمایید.

موارد دیگر کاربرد ردیاب برای خودرو این است که دارای رله قطع کن برای قطع برق خودرو و یا سیستم سوخت رسانی می باشد یا نه. کاربرد این مساله در این می باشد که اگر وسیله نقلیه مورد سرقت قرار گرفت کاربر بتواند خودرو خود را از راه دور خاموش نماید.

اپلیکیشن قابل استفاده دستگاه های ردیاب یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در انتخاب جی پی اس است. اپلیکیشن های ردیاب های خارجی در سال اول رایگان بوده و از سال دوم برای استفاده باید هزینه تمدید سالیانه آن را پرداخت نمود. علاوه بر هزینه تمدید اشتراک اپلیکیشن کارایی آن هم باید در نظر گرفت که تقریبا تمام اپلیکیشن های ردیاب ها قابلیت های یکسانی از جمله مشاهده تاریخچه تردد ها را دارا می باشند.

ردیاب شخصی

از ردیاب شخصی برای کنترل تردد افراد از جمله برای بیماران آلزایمری و نیز کودکان استفاده می شود. هنگام تهیه این نوع ردیاب و یا ردیاب حیوانات باید به این نکته توجه داشت که ردیاب شخصی از آن جهت که ممکن است در مکان های مسقف مورد استفاده قرار گیرد دقت پایینی دارند.

سامانه موقعیت یابی جهانی

جی پی اس (GLOBAL POSITIONING SYSTEM) GPS سامانه ای برای یافتن موقعیت جغرافیایی است. شرکت های سازنده ردیاب از این سامانه استفاده نموده و قابلیت های جانبی دیگری به آن اضافه نموده اند و در اختیار کاربران قرار می دهند.

تماس با ما