دوربین تحت شبکه

دوربین مدار بسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود که انتقال دیتا در آنها متفاوت است. برای انتقال تصویر دوربین های قدیمی تر از کابل آنتن استفاده می شد و انتقال اطلاعات دوربین های دیجیتال از طریق کابل شبکه صورت می پذیرد و از این رو به آنها دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته می شود که نام دیگر آن دوربین IP (آی پی) می باشد.

دوربین ای پی سرعت انتقال دیتای به مراتب بالاتری نسبت به انواع دوربین مدار بسته آنالوگ دارد و بالتبع از کیفیت بالاتر و رزولوشن تصویر بهتری هم برخوردار است. دوربین های IP جدیدترین نسل دوربین مدار بسته محسوب می شوند و برابر پیش بینی کارشناسان آینده بازار را به طور کامل از آن خود خواهند نمود.

انواع دوربین مدار بسته آی پی

دوربین ip مانند سایر دوربین های مدار بسته از نظر ظاهری به انواع دوربین بالت، دام و اسپید دام تقسیم بندی می شوند و از لحاظ کیفیت و رزولوشن تصویر از 2 مگاپیکسل به بالا هستند (دوربین های 1.3 مگاپیکسل ای پی هم هستند که استفاده از آنها منسوخ شده است) این دوربین ها نیز شامل کیس فلزی و پلاستیکی می شوند که بسته به نیاز و مکان نصب مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب دوربین آی پی علاوه بر اینکه کیفیت کار را بالا می برد بالتبع هزینه تمام شده را نیز افزایش می دهد چرا که این مدل از دوربین های آنالوگ گران تر هستند که دلیل آن تکنولوژی بالاتر این نوع می باشد.

دوربین تحت شبکه بهترین و دربعضی موارد تنها انتخاب ممکن است مثلا برای محیط هایی که فاصله دوربین تا دستگاه ضبط کننده زیاد باشد؛ به عنوان مثال برای مکان هایی که فاصله دوربین تا دستگاه بیش تر از 500 متر باشد ناگزیر باید از دوربین دیجیتال استفاده نمود و با بکارگیری ابزارهای قابل استفاده برای این دوربین ها مانند رادیو و یا فیبر نوری نیاز انتقال تصویر برای فواصل طولانی را برطرف کرد.

برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه از کابل شبکه استفاده می شود و برای تغذیه برق آنها مانند سایر دوربین ها یا از آداپتور و یا از سوئیچ تغذیه بهره می برند؛ اما قابلیت دیگری که دوربین های ای پی دارند امکان POE (POWER OVER ETHERNET) است که یک استاندارد جهانی برای انتقال برق محسوب می شود و می تواند روی هر پورت 15.4 وات را منتقل کند که با توجه به افت ولتاژ مسیر و کابل این مقدار به 12.9 کاهش می یابد. (البته برای POE+ تا 25 وات هم قابل انتقال می باشد.)

نصب دوربین IP

نصب دوربین مدار بسته جزو کارهایی است که نیاز به تخصص دارد اما کار چندان سختی نیست و با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل یادگیری است؛ اما نصب دوربین تحت شبکه کمی پیچیده تر است و حتما به کارشناس مجرب نیاز دارد.

خرید دوربین ای پی

دوربین مدار بسته دیجیتال قوی ترین نوع از سیستم های نظارتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. موقع خرید دوربین تحت شبکه به مواردی از جمله جنس بدنه، نوع و قطر لنز، قابلیت دید درشب، برد دوربین و نوع دوربین از نظر شکل ظاهری باید توجه نمود. البته اینها موارد عمومی هستند و برای استفاده های خاص مثلا دوربین پلاک خوان باید مواردی از قبیل قابلیت WDR و یا گزینه های دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرند.

برای داشتن یک خرید بهینه می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش دوربین مدار بسته تحت شبکه ما تماس بگیرید.

قیمت دوربین تحت شبکه

دوربین مدار بسته دیجیتال از لحاظ کیفیت به مراتب بهتر از انواع آنالوگ می باشد و بالتبع هزینه آن هم بیشتر است. از دوربین آی پی برای مکان هایی که وضوح تصویر عالی مد نظر باشد استفاده می شود و باید در نظر داشت که کیفیت و قدرت بالا هزینه بر هم می باشد. قیمت دوربین IP به عواملی از جمله نوع دوربین که ساده باشد یا چرخشی، جنس فلزی یا باکالیت، برد تصویر برداری، کیفیت تصویر و دید در شب رنگی یا معمولی آن بستگی دارد.

فروش دوربین آی پی

مجموعه کالا بست انواع دوربین تحت شبکه را با کیفیت های متفاوت عرضه می نماید و این امکان را در اختیار مشتریان می گذارد تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و محل نصب دوربین داشته باشند. کالا بست یکی از معتبرترین مرکز فروش دوربین مدار بسته در ایران است که انواع دوربین IP را با گارانتی اصالت کالا عرضه می نماید تا به مشتریان خود خریدی مناسب را اطمینان دهد.

فروشگاه کالا بست انواع دوربین مدار بسته IP (CCTV IP CAMERA) را به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید و همواره تلاش نموده تا با افزایش سفارشات خود قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا خرید مشتریان را مقرون به صرفه نماید. بهترین دوربین تحت شبکه ارزان را از کالا بست بخواهید.

تماس با ما