نصب جی پی اس

سیستم موقعیت یابی جهانی GPS برای دریافت مختصات جغرافیایی کاربرد دارد و از آن برای ساخت دستگاه های مختلف به منظور رهگیری وسایل و اشخاص استفاده می شود. این دستگاه ها شامل انواع مختلفی می شوند که هر کدام کارایی های متفاوتی دارند اما نقطه اشتراک آنها دراختیار گذاشتن موقعیت مکانی مورد نظر برای کاربر می باشد. راه اندازی و نصب ردیاب بسته به مدل و کاربرد آن متفاوت می باشد؛ به عنوان مثال نصب GPS برای یک وسیله نقلیه با نصب آن برای یک حیوان خانگی متفاوت می باشد.

نصب ردیاب خودرو

دستگاه های موقعیت یابی که برای وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند تقریبا به دو دسته آهنربایی و معمولی تقسیم می شوند که مدل اول دارای باتری قوی تری هستند و به صورت پرتابل می توان از آنها استفاده و پس از شارژ شدن آنرا در بهترین محل نصب ردیاب خودرو جاسازی نمود؛ اما مدل دیگر باید به صورت دائم در خودرو قرار داده شود و علاوه بر آن به سیم کشی هم نیاز دارد و این کار را حتما باید به متخصص نصب جی پی اس ماشین سپرد.

به طور کلی کار نصب ردیاب ماشین یک امر تخصصی است و حتما باید توسط نصاب مجرب انجام شود و در غیراینصورت می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سیستم برق خودرو و دستگاه GPS به همراه داشته باشد. مجموعه کالا بست مفتخر است که مجربترین کادر را برای نصب جی پی اس خودرو در اختیار دارد و می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه نماید.

قیمت نصب جی پی اس خودرو

براورد هزینه نصب ردیاب به امکانات دستگاه و قابلیت های جانبی آن بستگی دارد به عنوان مثال اگر دستگاه فقط برای ارسال موقعیت مکانی مورد استفاده قرار گیرد زمان و انرژی صرف شده برای نصاب بسیار کمتر از وقتی است که سیستم علاوه بر موقعیت یابی امکان قطع سیستم سوخت رسانی، امکان شنود و نصب میکروفون و قابلیت اتصال به قفل مرکزی را دارا می باشد.

در کنار کارهای سخت افزاری که برای نصب دستگاه داخل خودرو می بایست صورت پذیرد راه اندازی اپلیکیشن موقعیت یابی به روی گوشی تلفن همراه کاربر می باشد. این اپلیکیشن ها یا اختصاصی شرکت سازنده می باشند یا جزو اپ های معروف جهانی که شرکت ها دسترسی به آنها را برای خود خریداری نموده اند. نکته حائز اهمیت اینکه اکثر اپلیکیشن ها در سال اول رایگان بوده و در سال دوم می بایست یک هزینه جزیی برای استفاده از آنها به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت شود.

بنابراین راه اندازی دستگاه GPS هم کار سخت افزاری دارد و هم کار نرم افزاری و طبق آنچه در بالا آمد قیمت نصب ردیاب به عوامل مختلفی مرتبط می باشد که در فروشگاه کالا بست برای مشتریانی که محصول را از خود مجموعه خریداری نموده اند هزینه نصب جی پی اس پایین تر از تعرفه نظام صنفی و نرخ اتحادیه محاسبه می شود.

خرید و نصب جی پی اس خودرو

همواره به خریداران لوازمی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توصیه می شود که خرید و نصب را از یک مجموعه بخواهند و این امر هم به دلیل شناخت خود آن مجموعه از کیفیت و قابلیت های محصول می باشد و هم به علت حفظ اعتبار گارانتی محصول.

کالا بست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی تلاش نموده تا خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه نماید و در این راستا فروش و نصب ردیاب خودرو را به صورت همزمان انجام می دهد تا کلیه نیازهای مشتریان را با حداقل ترین هزینه ممکن برآورده سازد.

نصب ردیاب در محل از جمله خدماتی است که در این مجموعه به متقاضیان ارائه می گردد و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است؛ تنها با یک تماس تلفنی و در کمترین زمان می توانید از امکان فروش و نصب جی پی اس در محل فروشگاه کالا بست بهره مند شوید.

 

تماس با ما