نصب دزدگیر خودرو

نصب دزدگیر برای وسایل نقلیه علاوه بر اینکه یک تصمیم عالی برای جلوگیری از سرقت خودرو و یا لوازم جانبی آن است، طبق اعلام پلیس آگاهی صرف داشتن ال ای دی چشمک زن دزدگیر ماشین تا حدود 60 درصد از سرقت اتومبیل پیشگیری می نماید. نصب دزدگیر ماشین یک کار تخصصی است که حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام پذیرد و در غیراینصورت می تواند عواقب جبران ناپذیری اعم از خرابی برای سیستم برق ماشین و یا خود دستگاه را در بر داشته باشد.

قیمت نصب دزدگیر ماشین

هزینه نصب دزدگیر خودرو به مواردی از قبیل نوع خودرو، سیستم برق وسیله نقلیه، ویژگی های قفل مرکزی و امکانات جانبی سیستم اعلام سرقت بستگی دارد. مجموعه کالا بست همواره تلاش نموده تا هزینه تمام شده مشتریان خود را کاهش دهد و در این راستا برای متقاضیان نصب دزدگیر اتومبیل که محصول خود را از این مجموعه خریداری نموده اند قیمت نصب دزدگیر پایین تر از تعرفه نظام صنفی محاسبه و دریافت می شود.

نصب دزدگیر خودرو در محل

کالا بست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی دایره ارتباط با خریداران محصولات خود را وسیع تر و برای سهولت کار مشتریان نصب دزدگیر ماشین در محل را به خدمات خود اضافه نموده است. نصب دزدگیر خودرو سیار کالا بست این امکان را به خریداران انواع سیستم اعلام سرقت از این مجموعه می دهد تا در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه محصول مورد نظر خود را با بهترین خدمات پس از فروش دریافت نمایند.

خرید و نصب دزدگیر ماشین

با توجه به اینکه خرید و نصب دو مقوله مجزا هستند اما همواره توصیه می شود که این دوکار توسط یک مجموعه معتبر انجام شود و دلیل آن حفظ اعتبار گارانتی محصول می باشد؛ به عنوان مثال اگر خرید از یک مجموعه باشد و نصب از مجموعه دیگر و مشکلی برای دزدگیر پیش بیاید ممکن است قبول مسئولیت بین فروشنده و یا نصاب میسر نباشد؛ مورد دیگر که بهتر است خرید و نصب دزدگیر خودرو از یک مجموعه باشد تناسب بین امکانات قابل استفاده دستگاه و امکانات راه اندازی شده برای مصرف کننده می باشد که در صورت آگاهی نصاب از محصول مورد استفاده میسر می شود.

نصب دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیرهای نسل جدید دارای ریموت هایی هستند که حالت اتومبیل را مشخص می نمایند؛ به این معنی که وضعیت باز و بسته بودن درب ها یا سایر مسائل را روی نمایشگر ریموت به کاربر نشان می دهند. این دزدگیر ها از کیفیت و البته تکنولوژی بالاتری نسبت به دزدگیرهای ساده برخوردار هستند و بالتبع به یک نیروی با تجربه برای راه اندازی و نصب دزدگیر تصویری خودرو نیاز است.

نحوه نصب دزدگیر ماشین

این کار با توجه به نوع و مدل دستگاه و از طریق راهنمای نقشه سیم کشی نصب دزدگیر ماشین امکان پذیر است و نصاب باید به مواردی از جمله نصب چراغ چشمک زن ، نصب حسگر دزدگیر، نحوه نصب آژیر و نصب ریموت دزدگیر روی سوئیچ خودرو دقت نماید.

مدت زمان نصب دزدگیر ماشین

علاوه بر تجربه نصاب و دقت عملکرد او نوع دزدگیر و خودرو نیز در اینکه نصب دزدگیر خودرو چقدر زمان می برد تاثیرگذار هستند اما این فرایند در مجموعه کالا بست به طور معمول چیزی در حدود 2 ساعت به طول می انجامد.

فروش و نصب دزدگیر ماشین در محل

فروشگاه کالا بست به منظور تسهیل فرایند خرید و نصب دزدگیر برای مشتریان خود امکان فروش دزدگیر در محل را ارائه نموده که مورد استقبال بسیاری از استفاده کنندگان قرار گرفته و آنها را از صرف وقت و هزینه اضافی بر حذر داشته است. امنیت وسیله نقلیه خود را به کالا بست بسپارید و از گارانتی و خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده نمایید.

تماس با ما