براساس قیمت:

نمایش 1 - 4 کالا از 4

بازی پلی استیشن 4

در حال حاضر یکی از بهترین کنسول‌های بازی که می‌توانید خود را با آن سرگرم کنید، پلی استیشن 4 است. درست است که این کنسول به تازگی روانه بازار نشده و از جدیدترین‌ها نیست؛ اما بازی‌های متنوع آن در کنار قیمت مناسبش، ps4 را به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل کرده است. برای داشتن اوقات خوش با این دستگاه‌ها، باید بازی‌های پرهیجان را برای آن تهیه کنید. شما می‌توانید موفق به خرید بازی پلی استیشن 4 از کالا بست شوید.

معرفی برخی از بازی‌های پرطرفدار پلی استیشن ۴

پلی استیشن ۴ دستگاهی با طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های خلاقانه است که شما را با دنیای جدیدی از بازی‌ها روبرو می‌کند. تاکنون بازی‌های زیادی به این کنسول ارائه شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های متعددی دارند. در ادامه به چند مورد از بازی‌ها اشاره خواهیم کرد:

بازی Grand Theft Auto V

این بازی یکی از پرفروش‌ترین‌های پلی استیشن ۴ است که با استفاده از آن می‌توانید ماجراجویی‌های عمیقی را تجربه کنید و خود را جای قهرمان‌های داستان قرار دهید.

بازی Persona 5 Roya

از دیگر بازی‌های ps4می‌توان به Persona 5 Roya اشاره کرد. این بازی صحنه‌های خیره کننده‌ای را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید حرکات ویژه‌ای را برای حضور در نبرد انجام دهید .

بازی The Last of Us 2

The Last of Us 2 یکی از بازی‌های انحصاری شرکت سونی است. این بازی ژانر ماجراجویانه دارد که با خرید آن نسل جدیدی از گیم‌ها را تجربه خواهید کرد.

نکات تاثیرگذار در خرید پلی استیشن ۴

این دستگاه به در مدل ۵۰۰ گیگابایتی در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. البته طی گذر زمان مدل‌های مختلفی از آن‌ها به جهان عرضه شد. در این دستگاه‌ها می‌توان بازی‌های متعدد با ژانرهای دلخواه را بازی کرد و چیزی از گذر زمان نفهمید. در در واقع شما باید با بررسی بازی‌ها انواع دلخواه و متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. البته نکات مهمی در هنگام خرید بازی پلی استیشن ۴ وجود دارند. برای کسب یک خرید بهتر بهتر از نکات زیر را در هنگام خرید نظر بگیرید:

توجه به نوع بازی

یکی از نکاتی که هنگام خرید پلی استیشن ۴ از کالابست باید به آن توجه کنید، نوع بازی است. در حال حاضر بازی‌های مختلفی وجود دارند. انتخاب بازی به نوع دستگاه و سلیقه خودتان بستگی دارد. همواره سعی کنید پیش از خرید تیزرها و نقدهای بازی‌های کاندید را بررسی کنید تا به این اطمینان برسید که این همان بازی است که شما به آن علاقه دارید.

توجه به ریجن

از دیگر نکات مهم و تاثیرگذار در خرید بازی پلی استیشن ۴، توجه به ریجن است. البته توجه به ریجن تنها برای زمانی است که قصد خرید بازی آنلاین داشته باشید. کسانی که قصد خرید بازی به صورت دیسکی دارند، نیازی نیست که به ریجن بازی توجه کنند. لازم به ذکر است بدانید بیشتر بازی‌های موجود در بازار ایران ریجن 2 یا All هستند.

بررسی اورجینال بودن

در هنگام خرید بازی پلی استیشن حتماً باید به اصل بودن آن توجه کنید. در بازار خرید و فروش بازی‌ها افراد کلاهبرداری وجود دارند که بازی‌های غیر اورجینال را به دست مردم می‌دهند. یا اینکه ممکن است آنها گیم‌های کارکرده را داخل بسته‌های اصلی قرار داده و به عنوان بازی نو بفروشند. برای رهایی از این مشکلات حتماً در هنگام خرید توجه کنید که بسته اصلی و پلمپ باشد. همچنین به جای خرید از مراکز نامعتبر بهتر است فروشگاه‌های مطمئن و معتبر مانند کالا بست را برای خرید گیم انتخاب کنید. آنها بازی‌های اصل و پلمپ را به شما ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

با داشتن پلی استیشن ۴ می‌توانید در دنیای بازی‌های مختلف وارد شده و لحظات شادابی را برای خود ایجاد کنید. البته برای سرگرم شدن با این دستگاه، باید به خرید بازی‌های دلخواهتان روی بیاورید. برای تهیه بازی پلی استیشن 4 می‌توانید به کالابست اطمینان کنید. در واقع خرید بازی پلی استیشن از کالابست خیال شما را بابت همه چیز راحت می‌سازد.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما